Πατώντας στην επιτυχία των τριών προηγούμενων γενιών της, το νέο Škoda Superb έρχεται να προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους σε μια ποιοτικότερη και πιο σύγχρονη καμπίνα, στο κοινό που εξακολουθεί στις μέρες μας να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στις μεγάλες μπερλίνες.
Φυσικά, το νέο Superb παραμένει διαθέσιμο και με το πιο πρακτικό αμάξωμα Combi , αλλά σε αυτή την πρώτη μας επαφή στους δρόμους της Τσεχίας είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι της μπερλίνας (ή χάτσμπακ σύμφωνα με τους Τσέχους λόγω της σχεδίασης της πέμπτης πόρτας), οπότε θα επικεντρωθούμε σε αυτή.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η τσεχική ναυαρχίδα υιοθετεί στη τέταρτη γενιά τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας, έχοντας αποκτήσει πιο καθαρές γραμμές και νεύρα που τις δίνουν μια πιο εκλεπτυσμένη εικόνα. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει η νέα οκτάγωνη μάσκα, με τους λεπτούς προβολείς και τον λογότυπο της Škoda στο κέντρο. Πιο λεπτά σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα LED, ενώ καινούργια είναι και η γραμματοσειρά που αναγράφει το όνομα της φίρμας φαρδιά πλατιά στην πέμπτη πόρτα.
Πέρα από την πιο φρέσκια εικόνα, το μεγαλύτερο κέρδος από τον ανασχεδιασμό έρχεται σε επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης, που έχει βελτιωθεί κατά 15% συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι πλέον στο Cd 0,23 στο χάτσμπακ. Δίνοντας στη νέα γενιά τον τίτλο του πιο αεροδυναμικού Superb όλων των εποχών.
Με το μεταξόνιο να παραμένει αμετάβλητο στα 2,84 m, οι υπόλοιπες διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν αυξηθεί ελαφρώς -με εξαίρεση το πλάτος- και έτσι το μήκος ανέρχεται πλέον στα 4,91 m.
Ωφελώντας τόσο χώρους επιβατών που είναι ακόμα καλύτεροι όσο και το πορτμπαγκάζ που αύξησε για άλλα 20 lt τη χωρητικότητα του. Φθάνει πλέον τα 645 lt προσφέροντας έναν πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο και ευκολία φόρτωσης χάρη στο μεγάλο άνοιγμα της πέμπτης πόρτας.
Περνώντας στα ενδότερα, εκεί πνέει ένας πιο πολυτελής και hi-tech αέρας από το παρελθόν. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η 13άρα οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, μερικές λειτουργίες του οποίου μπορεί να γίνουν και από τους τρεις περιστροφικούς διακόπτες στην κεντρική κονσόλα.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr