AddThis Website Tools

Επιτέλους δοκιμάζουμε το Volvo EX90, καθώς η σουηδική φίρμα καθυστέρησε το λανσάρισμα της ναυαρχίδας της κατά δύο χρόνια. Με το 7θέσιο ηλεκτρικό SUV να είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να το βάλουμε στο χέρι στην ισχυρή έκδοση Twin Performance, εξοπλισμένη με τη μεγαλύτερη μπαταρία της γκάμας.

Βλέποντας από κοντά το Volvo EX90, πρώτη εντύπωση είναι πως έχεις να κάνεις με έναν μονόλιθο. Επιβλητικό σε μέγεθος, χωρίς σχεδιαστικά τερτίπια και χαριτωμενιές, αλλά ταυτόχρονα αντιλαμβάνεσαι ότι σχεδιάστηκε για να έχει μικρή αεροδυναμική αντίσταση. Ένα επιβλητικός μασίφ όγκος, αλλά σχεδιασμένος να προσφέρει μικρή αντίσταση στον αέρα. Κι αν μεταφράσουμε τα παραπάνω σε νούμερα, το EX90 μετρά σε μήκος 5,04 m (9 cm μακρύτερο από το XC90), το πλάτος του φτάνει σχεδόν τα δύο (1,96 m) το ύψος στα 1,74 m και ο Cd στο 0,29.

Γι’ αυτόν τον τελευταίο συντελεστή, που είναι σχετικά χαμηλός για τόσο υπερμέγεθες SUV, η Volvo επέδειξε περισσή σπουδή. Έτσι οι τραχιές ακμές και γωνίες σμιλεύτηκαν ανάλογα για να παρουσιάζουν μικρή αντίσταση στον αέρα, η γρίλια της μάσκας φιμώθηκε, οι πλευρικοί καθρέφτες μπήκαν κι αυτοί στην εξίσωση της αεροδυναμικής σήραγγας, οι χειρολαβές βυθίζονται για να έρθουν πρόσωπο στη λαμαρίνα των θυρών… Όλα τους φαίνεται ότι έχουν μελετηθεί για τη μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης.

Στο πίσω μέρος, τα φώτα χωρίζονται πλέον σε δύο μέρη: Ένα τμήμα που βρίσκεται σε κάθε πλευρά του πίσω παραθύρου και ένα κύριο τμήμα σε σχήμα «C» ενσωματωμένο στην πίσω πόρτα. Μια μαύρη λωρίδα συνδέει αυτές τις δύο φωτιστικές μονάδες, διασχίζοντας το αμάξωμα κι ενισχύοντας την οπτική ταυτότητα του EX90.

Η καμπίνα του Volvo EX90 αποτελεί την τέλεια αντίστιξη στα γερμανικά και γαλλικά εσωτερικά που βρίθουν από πολύχρωμες διόδους, led και ledάκια, περίτεχνους οπίσθιους φωτισμούς… Που σε αντίθεση με την καμπίνα που έχουμε εμπρός μας, δείχνουν τόσο μάταια όσο και επιθετικά (έως και κιτς) για τα ματάκια μας.

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής του νέου Volvo EX90 Twin Performance στο drive.gr