Εξαιρώντας το όνομα, η σημερινή BMW X1 δεν έχει και μεγάλη σχέση με την πρώτη γενιά που γνωρίσαμε το 2009. Τότε, ουσιαστικά το μοντέλο καλούνταν να διευρύνει το πελατολόγιο των Βαυαρών στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου από τη βάση. Και η απόσταση από τη μεγαλύτερη X3 ήταν μεγάλη. Για να μην πω χαώδης και παρεξηγηθώ.
Όχι τόσο αναφορικά με τις διαστάσεις αλλά κυρίως σε ό,τι είχε να κάνει με την ουσία… Η εικόνα άλλαξε άρδην στη δεύτερη γενιά με τον κωδικό F84. Υιοθετήθηκε η μετάδοση της κίνησης εμπρός για τις βασικές εκδόσεις ενώ διατηρήθηκαν προφανώς οι τετρακίνητες, μεγάλωσαν οι διαστάσεις μαζί και η καμπίνα, αλλά το κυριότερο, αναβαθμίστηκε σημαντικά το κομμάτι της απτής ποιότητας.
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Η X1 ήταν για πρώτη φορά πλήρης για μια οικογένεια ή για όσους αναζητούσαν ένα ευρύχωρο SUV με premium χαρακτήρα.
Συνολικά το εγχείρημα της X1 όχι μόνο πέτυχε αλλά ξεπέρασε ακόμα και τις προσδοκίες των Βαυαρών, με το κοντέρ να γράφει περισσότερες από 2,7 εκατ. μονάδες συνολικά, από το 2009 έως σήμερα. Πλέον, η τρίτη γενιά έχει εξελίξει όλα τα προτερήματα της προκατόχου της στοχεύοντας ξεκάθαρα σε ένα ακόμα πιο premium κοινό.
Έχοντας ήδη λοιπόν πάρει στα χέρια μας την έκδοση xDrive23d, έφθασε η ώρα να διαπιστώσουμε στην πράξη και «πόσα απίδια πιάνει ο σάκος», όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός, με την βασική έκδοση του μοντέλου: Την BMW X1 sDrive18i.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr