Όσο κι εάν οι πωλήσεις της μεσαίας κατηγορίας -και όχι μόνο- παραδίνονται στα SUV, μια BMW 3 Series πάντα θα έχει τεράστιο ειδικό βάρος και σημασία.
Ο εδώ και 45 χρόνια στυλοβάτης των πωλήσεων της εταιρείας από το Μόναχο έχει λαμπρό παρελθόν κι ένα σήμερα που, για να το πω με δυο λόγια, αποτυπώνει το πόσο έχουν προοδεύσει τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Η τελευταία γενιά που παρουσιάστηκε το 2018, έκανε αίσθηση με την αρτιότητά της σε κάθε επίπεδο. Και παρότι η ουσία της δεν είχε ανάγκη από καμία ανανέωση, το μάρκετινγκ έχει πλέον παγιώσει την τακτική ενός φρεσκαρίσματος στο μέσον του κύκλου ζωής κάθε μοντέλου.
Έτσι, η ανανεωμένη εκδοχή παρουσιάστηκε επίσημα τον Μάιο του 2022 μα, λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, μόλις τώρα έφτασε στα χέρια μας μια BMW 320d.
Δύσκολα μπορείς από μόνος σου να εντοπίσεις τις εξωτερικές διαφορές χωρίς «σκονάκι», ωστόσο έχοντας μελετήσει το press kit σιγά σιγά γίνονται σαφείς. Αυτό που θα ξεχωρίσεις περισσότερο τελικά είναι τα πιο λεπτά -στάνταρ φουλ LED- φώτα, αντί τη νέα γρίλια και το εντονότερα ανάγλυφο της μάσκας και το περισσότερο μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα.
Στάνταρ είναι και το μαύρο περίγραμμα των παραθύρων ενώ πίσω υπάρχουν λιγότερα άβαφα τμήματα. Η χρωματική παλέτα έχει εμπλουτιστεί με τρεις νέες αποχρώσεις του γκρι και μια του μπλε, και οι από 17” πλέον ζάντες αλουμινίου είναι στάνταρ παντού.
Διαφορές υπάρχουν και στο πακέτο M Sport που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής, με νέα γρίλια και ζάντες διαμέτρου 18”. Έχει προστεθεί μάλιστα ακόμα ένα πακέτο, το M Sport Pro, που δίνει πιο γυαλιστερό φινίρισμα στα μαύρα στοιχεία του «απλού» M Sport, πιο σκούρα φώτα και αναβαθμισμένα φρένα με κόκκινες δαγκάνες.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr