Οι Ιάπωνες ύστερα από το Vitara λανσάρισαν και τη φουλ υβριδική έκδοση του Suzuki S-Cross, η οποία επίσης φέρει το διακριτικό «Strong Hybrid».
Tι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει πως κάτω από το καπό αυτού του S-Cross έχουμε έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Dualjet 1,5 lt, ο οποίος αποδίδει 102 PS με 138 Nm στις 4.400 rpm.
Διαθέτει διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου (άμεσου και έμμεσου), πολύ υψηλή συμπίεση (13:1) και νέο χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής από το σύστημα VVT. Στην ουσία είναι το επόμενο βήμα του μοτέρ με κωδικό K15B που φορά το Jimny.
Εδώ έρχονται οι επιταγές των καιρών να προσθέσουν έναν κόμπακτ, ελαφρύ ηλεκτροκινητήρα (MGU) που αποδίδει 33 PS με 60 Nm, ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (AGS, με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη) και μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου με τάση 140V.
Στη… σούμα, η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φθάνει τους 116 PS. Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ζωή είτε με ρεύμα απευθείας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε από την μπαταρία που έχει ενεργειακή χωρητικότητα 840 Wh.
Αυτή φορτίζεται ή από τον θερμικό κινητήρα ή από το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας που ενεργοποιείται όταν πατάς το φρένο ή σηκώνεις το πόδι από το γκάζι.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr