Με το απερχόμενο Kadjar αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος, ότι τελικά η Renault δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τα βαριά ονόματα της κλάσης των C-SUV. Δεν προσέφερε για την ακρίβεια αυτά που θα περίμεναν και οι ίδιοι οι άνθρωποι της Renault να προσφέρει ο εκπρόσωπός τους στο πιο εμπορικό κομμάτι της αγοράς.
Έχοντας πλέον αυτή τη γνώση, οι Γάλλοι με τη δημιουργία του νέου Renault Austral θέτουν ξεκάθαρα έναν και μόνο στόχο: Να ανακτήσουν το μερίδιο που τους αναλογεί από τον πυρήνα της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου, τα C-SUV.
Το ολοκαίνουργιο Austral σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επιθετική στρατηγική της Renault στην κατηγορία C, η οποία ξεκίνησε με το υβριδικό Arkana και το νέο ηλεκτρικό Megane E-TECH Electric, εκφράζοντας μια σύγχρονη προσέγγιση. Πρόκειται για τη «Nouvelle Vague» των Γάλλων, που στοχεύει να καταστήσει τη μάρκα «σημείο αναφοράς» σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία, την καθαρή ενέργεια και τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.