Όπως κάθε BMW της οικογένειας Χ, των SAV (Sport Activity Vehicles) δηλαδή, έχει αποδειχθεί «λίρα εκατό» για το ταµείο της εταιρείας, έτσι ακριβώς έχει κάνει και η µικρότερη BMW Χ1
Έχει ήδη σηµειώσει 1,9 εκατ. πωλήσεις από το 2009 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά, η οποία το 2015 έδωσε τη σκυτάλη στη δεύτερη που συνέχισε ιδανικά αυτή την πορεία. Για την ακρίβεια το απερχόμενο μοντέλο ήταν ένα τόσο καλό αυτοκίνητο που παρέμεινε απόλυτα αξιόµαχο και ολοκληρωµένο ακόµα και στη δύση της 7ετούς καριέρας του.
Τώρα είναι η σειρά της τρίτης γενιάς να τραβήξει προς τα εµπρός. Για να το πετύχει έχει µεγαλώσει µέσα έξω, έχει γίνει πιο επιβλητική, ενσωµατώνει κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία και δίνει τεράστιο βάρος στον εξηλεκτρισµό. Παράλληλα, σύµφωνα µε την BMW δεν έχει θυσιάσει τον ενδιαφέροντα οδηγικό χαρακτήρα στο βωµό της άνεσης.
Δείτε φωτογραφίες με την δοκιμή της BMW X1 xDrive23d μόνο στο DRIVE
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.