AddThis Website Tools

DS Automobiles, πρωτοεμφανίστηκε το 2009 ως ειδικές εκδόσεις μοντέλων της Citroën κι ανεξαρτητοποιήθηκε πλήρως το 2014. 11 χρόνια τώρα, παλεύει να κλέψει αγοραστές από την Audi, την BMW, τη Mercedes-Benz κι άλλους premium αγοραστές.

Όχι πια. Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της εταιρείας, έχει έρθει η ώρα για να τεθούν πιο υψηλοί στόχοι. Σε μερικά χρόνια, η DS Automobiles ενδέχεται να κοντράρεται με την Bentley και τη Rolls-Royce. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με αυτό που επιχειρεί η Jaguar, η οποία θέλει να πουλά μοντέλα με 6ψήφια τιμή αγοράς. Κατά δήλωση του Thierry Metroz, αρχισχεδιαστή των Γάλλων, επιθυμεί να γίνει η «Louis Vuitton της αυτοκινητοβιομηχανίας».

Τι λένε οι πωλήσεις της DS Automobiles; Ποτέ δεν ήταν πραγματικά υψηλές. Το 2022, ταξινόμησε οριακά περισσότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη από τη Lancia. Που αντιπροσωπευόταν μόνο από την Ypsilon σε ελάχιστες αγορές. Για σύγκριση, η Lexus πούλησε υπερδιπλάσια μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά.

Αλλά όταν ανεβαίνεις επίπεδο, όπως αυτό που επιχειρεί τώρα η premium μπράντα του Ομίλου Stellantis, δεν αποσκοπείς στον μεγάλο όγκο παραγωγής. Με τον επικεφαλής σχεδιασμού της να δηλώνει ότι η φιλοδοξία της μάρκας του να μεταβεί στη σφαίρα της υπερπολυτελείας, ενσωματώνεται στο νέο crossover, το N°8.

Όπως ισχυρίζεται, η καμπίνα του αντλεί έμπνευση από τη δεξιοτεχνία της Bentley και δείχνει την αφοσίωση της μάρκας στην ποιότητα. «Είναι ένα εξαιρετικά πολυτελές εσωτερικό. Σε σύγκριση με τους Γερμανούς ανταγωνιστές μας, υπερέχει στην ποιότητα των υλικών και τις λεπτομέρειες του εσωτερικού. Αφήνει μια γεύση πολυτέλειας. Δεν είναι ένα γερμανικό εσωτερικό — μοιάζει περισσότερο στην Bentley. Δεν είναι Bentley φυσικά, αλλά το είδος της έμπνευσης που αντλεί στοχεύει περισσότερο στην Bentley ή τη Rolls-Royce παρά την Audi ή την Volkswagen».

Παρά τους φιλόδοξους ισχυρισμούς, ο Metroz παραμένει ρεαλιστής για τα εμπόδια που έχει μπροστά της η DS Automobiles. «Έχουμε πολλή δουλειά, καθώς η εταιρεία είναι πολύ νέα. Κυκλοφόρησε μόλις το 2014. Πιθανώς χρειάζονται περισσότερα από 10, ίσως και 20 χρόνια για να καθιερωθούμε ως μια μάρκα υπέρ-πολυτελών αυτοκινήτων».