ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Έφτασε Ελλάδα το νέο Honda Civic Type R

Μπορεί να περιμέναμε καιρό, ωστόσο το Honda Civic Type R έφτασε στην Ελλάδα πιο γρήγορο και ισχυρό από ποτέ

Έφτασε Ελλάδα το νέο Honda Civic Type R

Η έκτη γενιά του Honda Civic Type R, είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, με την εγχώρια αντιπροσωπεία της Honda να ανακοινώνει την τιμή του εμβληματικού μοντέλου.

Οι αλλαγές στο hot hatch της Honda κλείνουν το μάτι στις επιδόσεις και στην οδηγική απόλαυση. Το μήκος διαμορφώνεται στα 4,59 m, με την ανάρτηση να αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Δίνοντας έμφαση περισσότερο στην ευστάθεια και τη σταθερότητα, παρά στην άνεση.

Η κορυφαία έκδοση του Civic, είναι ισχυρότερη από κάθε άλλη φορά, μιας και κάτω από το καπό της φιλοξενείται η κορυφαία εκδοχή του VTEC Turbo, με απόδοση 329 ίππων. O 2λιτρος κινητήρας κινεί με μεγάλη άνεση το βάρους 1.429 kg Type R, χαρίζοντας του εκρηκτικές επιδόσεις. Τα πρώτα 100 km/h έρχονται από στάση σε 5,4”, με την τελική να διαμορφώνεται στα 275 km/h.

H κίνηση περνάει αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, με τη μοναδική επιλογή ως προς το κιβώτιο να αφορά ένα 6άρι χειροκίνητο, με λειτουργία rev-matching, αντικαθιστώντας έτσι το λεγόμενο μύτη-τακούνι.

Σχεδιαστικά τώρα, οι μηχανικοί της Honda έδωσαν έμφαση στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, όπως άλλωστε μαρτυρά και το αεροδυναμικό body-kit του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει αμέσως στην τριπλή απόληξη της εξάτμισης στο μέσο του διαχύτη αλλά και στην μεγάλη αεροτομή. Που σύμφωνα με τους Ιάπωνες μηχανικούς βελτιώνει την ευστάθεια, προσφέροντας ακόμα περισσότερη κάθετη δύναμη. Αναβαθμισμένο, όπως είναι λογικό είναι και το σύστημα πέδησης, με τις ζάντες ελαφρού κράματος 19” να πλαισιώνονται από ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Στο εσωτερικό, οι σχέσεις με την προηγούμενη γενιά είναι εμφανής, με τα κόκκινα μπάκετ να δίνουν έναν ιδιαίτερο τόνο, προσφέροντας ακόμα καλύτερη πλευρική στήριξη. Ο οδηγός, ο οποίος κάθεται 8 cm πιο χαμηλά έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2”μια οθόνη 9” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Ως προς τα προγράμματα οδήγησης τώρα, πέρα από τα καθιερωμένα Comfort, Sport, +R, υπάρχει και το Individual. Σε αυτό, ο οδηγός μπορεί να προχωρήσει στις απαραίτητες παραμετροποιήσεις, ως προς την απόκριση του γκαζιού αλλά και την αίσθηση του τιμονιού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή. Προ φόρων, θα κόστιζε €43.252. Μετά φόρων όμως, η τιμή του διαμορφώνεται στις €69.900. Δεν τη λες και μικρή διαφορά…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.