Το VW Golf, το απόλυτο best-seller της γερμανικής φίρμας, με περισσότερες από 37 εκατομμύρια μονάδες παραγωγής από το 1974 μέχρι σήμερα και με πωλήσεις σε πάνω από 70 χώρες του κόσμου, γιορτάζει εφέτος τα 50 χρόνια της πετυχημένης του πορείας. Με την ανανεωμένη, όγδοη γενιά να είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.
Εμφανισιακά, οι αλλαγές είναι περιορισμένες, μιλώντας στην ουσία για ένα μικρό φρεσκάρισμα, ώστε το δημοφιλές χάτσμπακ να παραμείνει επίκαρο. Έτσι λοιπόν, το ανανεωμένο Golf ξεχωρίζει από τους επανασχεδιασμένους προβολείς LED, τα νέα σύνολα πίσω φώτων LED και το νέο μπροστινό προφυλακτήρα.
Οι προβολείς LED έχουν πιο ευθείες γραμμές, είναι οπτικά πιο εντυπωσιακοί και στενεύουν σημαντικά προς το εσωτερικό. Ως εναλλακτική λύση για τους στάνταρ προβολείς LED, υπάρχουν οι προβολείς LED Plus, με τους οποίους το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει φωτιζόμενο το σήμα της Volkswagen – για πρώτη φορά στην Ευρώπη – εκτός από την υπάρχουσα φωτιζόμενη οριζόντια λωρίδα LED στη μάσκα του ψυγείου.
Την ίδια στιγμή, το εσωτερικό του παραμένει ποιοτικό και hi-tech, με το Wolfsburg να εξοπλίζει το Golf με το νέο, τελευταίας γενιάς, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως είδαμε να συμβαίνει στο νέο Tiguan αλλά και στα μοντέλα της οικογένειας ID.
Αναμφίβολα όμως, ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Golf είναι η πληθώρα εκδόσεων εξοπλισμού και κινητήριων συνόλων. Στη βάση της γκάμας, τοποθετείται η έκδοση με τον 1.500άρη TSI των 116 ίππων, με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία. Στην περίπτωση της mild-hybrid επιλογής, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν στη διάθεσή τους αποκλειστικά την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου DSG εφτά σχέσεων. Το ίδιο ακριβώς μοτίβο ακολουθείται και στην αμέσως ισχυρότερη έκδοση, με το ίδιο μοτέρ, αποδίδοντας αυτή τη φορά 150 ίππους.
Παρούσα στη γκάμα συνεχίζει να είναι η μία και μοναδική έκδοση ντίζελ, που εφοδιάζεται με τον 2λιτρο TDI με τους 116 ίππους. Με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων να αποτελεί τη μοναδική διαθέσιμη επιλογή.
Στο κομμάτι των επαναφορτιζόμεων υβριδικών εκδόσεων eHybrid, η πρώτη εφοδιάζεται με τον 1.500άρη TSI που επικουρείται από μια μπαταρία 19,7 KWh, ικανή να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το VW Golf για 142 km. Ένα σκαλί πιο πάνω τοποθετείται η έκδοση με τους 204 ίππους, ενώ στην κορυφή συναντάμε την σπορτίβ έκδοση GTE 1.5 eHybrid, όπου το σύστημα πρόωσης αποδίδει 272 ίππους. Όλες οι παραπάνω επιλογές συνοδεύονται από 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η έκδοση R δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα και ως εκ τούτου, στην κορυφή της γκάμας συνολικά τοποθετείται το Golf GTI με τους 265 ίππους και το 7άρι DSG.
Δείτε αναλυτικά τις τιμές του νέου VW Golf στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.