Το Μόναχο θα διατηρήσει τα θερμικά M μοντέλα προς πώληση ακόμη και μετά το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Αλλά μια νέα έκθεση δείχνει ότι η δίθυρη BMW M4 δεν θα είναι μεταξύ αυτών.
Το 4θυρο αδερφάκι της, η νέα M3, θα είναι διαθέσιμο με επιλογή κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ηλεκτρικής ισχύος. Αλλά η επόμενη BMW M4 θα υιοθετήσει σφιχτό εναγκαλισμό με την πρίζα. Η σημερινή G22 Series 4 θα αντικατασταθεί με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.
Σε αντίθεση με τη 4 Series, η οποία δεν αντικαθίσταται άμεσα, η 3 Series θα αποκτήσει μια ολοκαίνουργια γενιά, την G50. Θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας CLAR. Η ολοκαίνουργια Μ3 θα φέρει την κωδική ονομασία G84 κι αναμένεται να τεθεί σε παραγωγή το καλοκαίρι του 2028.
Η BMW πουλάει περίπου ίσους αριθμούς M3 και M4 εσωτερικής καύσης παγκοσμίως, επομένως η κατάργηση της θερμικής M4 θα ενισχύσει τις πωλήσεις του σεντάν μοντέλου. Αλλά το στοίχημα είναι αν όσοι αναζητούν ένα δίθυρο κουπέ, θα στραφούν στην ηλεκτρική Μ4. Αν και βρισκόμαστε κάμποσα χρόνια μακριά από το δίλημμα, κάποιοι ενδέχεται να στραφούν σε άλλες αντιπροσωπείες. Kατασκευαστών που θα εξακολουθούν να προσφέρουν ένα θερμικό κουπέ.
Γνωρίζουμε ότι η νέα ηλεκτρική BMW M3 θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse και θα αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους. Παλιότερη φημολογία μάλιστα έκανε λόγο για 1 MW, που ισοδυναμεί με 1.360 ίππους. Με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό, θα έχει εξαιρετική πρόσφυση κι ανώτερα οδικά χαρακτηριστικά. Απενεργοποιώντας τους μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες, θα απολαμβάνεις μια πισωκίνητη μπερλίνα με υπερεπαρκή ροπή για άφθονες πλαγιολισθήσεις.
Όσο για τους λάτρεις της θερμικής λύσης, θα φορά τον διτούρμπινο S58 των 3,0 lt. Έχει εναρμονιστεί με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7, οπότε θα μας συντροφεύει για κάμποσα χρόνια ακόμα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.