«Η Billancourt μας διαβεβαιώνει ότι το νέο της Renault 5 E-Tech απευθύνεται κυρίως σε όσους αγαπούν τα αυτοκίνητα. Όχι απαραίτητα σε όσους αναζητούν ένα ηλεκτρικό», γράψαμε όταν το οδηγήσαμε στη Νίκαια.

Πρόκειται για ένα από τα EV που απολαμβάνεις να οδηγείς, οι αποστάσεις γίνονται απόλαυση, όχι απλώς διεκπεραίωση. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο τιμόνι του ισχυρότερου Renault 5 E-Tech με τα 150 άλογα διασκεδάζεις πολύ. Από τις πρώτες στροφές σε εκπλήσσει ευχάριστα ένα τιμόνι που εμπλέκεται αυθόρμητα κι ένα καρτίστικο σύνολο που συνταιριάζεται ιδανικά με αυτό. Μάλιστα, ακόμη πιο καλά από το επιτυχημένο στο δυναμικό πεδίο Clio».

Αν οι Γάλλοι θέλουν να ολοκληρώσουν την επιτυχία τους και να κλείσουν για τα καλά το μάτι στον ενθουσιώδη οδηγό, ώρα είναι να μιμηθούν τη θρυλική έκδοση Turbo. To ποθητό homologation special σχεδιάστηκε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, κι όπως όλα τα αγωνιστικά μοντέλα της εποχής, κυκλοφόρησε και σε έκδοση δρόμου.

Συνολικά, μέσα σε έξι χρόνια παραγωγής κατασκευάστηκαν 1.820 R5 Turbo (1980-1982) και 3.167 R5 Turbo 2 (1982-1986), αρκετά από τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνες.

Η Renault παρουσίασε ένα αντίστοιχο κεντρομήχανο πρωτότυπο, το Turbo 3E. Αλλά εκείνο παραείναι σκληροπυρηνικό, με δύο μπάκετ καθίσματα, φουλ roll-cage και μια τεράστια φτερούγα στο πίσω μέρος. Κάτι πιο δρομίσιο, παρακαλούμε;

Κάποιος ανεξάρτητος ψηφιακός δημιουργός οραματίστηκε ένα μοντέλο δρόμου, που απεμπολεί κι αυτό τις πίσω πόρτες, αλλά διατηρεί μια στιλιστική προσέγγιση που θα μπορούσε να μπει στην παραγωγή.

Θα θέλαμε πολύ να δούμε ένα τέτοιο Renault 5 E-Tech να κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Κι ας έχει λιγότερη απόδοση από τους 380 ίππους και τα 700 Nm του ζόρικου Turbo 3E.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η βάση υπάρχει, μένουμε να παρθεί η απόφαση. Σταυρώνουμε τα δάχτυλά μας!