Η δεύτερη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, η μεγαλύτερη του φετινού αγώνα ξεκίνησε από το Ρεγκίνι, με τον Ott Tänak να βρίσκεται στην πρώτη θέση, εμπρός από τους Dani Sordo και Thierry Neuville. Στο Ράλλυ των Θεών όμως τίποτα δεν είναι δεδομένο.
Στο 5ο χιλιόμετρο της ειδικής, ο Εσθονός είχε κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό. Μπορεί η διαδικασία της αλλαγής να κράτησε μόλις 1,5 λεπτό αλλά χάθηκε πολύτιμος χρόνος, με αποτέλεσμα ο Tänak να χάσει το σεβαστό προβάδισμα που έχτισε χθες.
Τα πράγματα εξελίχθηκαν ακόμα χειρότερα για τον οδηγό της Hyundai, όταν μετά από 10 χιλιόμετρα, είδε αυτή τη φορά το εμπρός δεξιά ελαστικό του να κλατάρει. Ο Tänak δεν άλλαξε ελαστικό και έφτασε στον τερματισμό, χάνοντας κάτι παραπάνω από τέσσερα λεπτά. Κι έτσι, από την πρώτη έπεσε στην τέταρτη θέση.
«Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα» δήλωσε ο Εσθονός εμφανώς απογοητευμένος. Με το τέλος της πρώτης ειδικής, ο Sordo βρέθηκε στην πρώτη θέση, 7,2” μπροστά από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, Neuville. Με τον Ogier να έχει σκαρφαλώσει στην τρίτη θέση.
Όσον αφορά τα ελληνικά πληρώματα, ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Fabia RS ήταν πρώτος μεταξύ των Ελλήνων και 17ος της γενικής.
Από το Ρεγκίνι και τη Φθιώτιδα, οι οδηγοί κατηφόρισαν προς τη Βοιωτία για την ειδική της Θήβας. Εκεί, ο Γάλλος οδηγός της Toyota κινήθηκε ταχύτερα από όλους (+7,4”) παραμένοντας εύκολα στην τρίτη θέση.
Ο Dani Sordo πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και αύξησε τη διαφορά του από τον Thierry Neuville στα 10,3”. Ο Ott Tanak παρέμεινε στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης (χωρίς επί της ουσίας ελπίδες νίκης όπως παραδέχτηκε) και στόχος του ήταν να φτάσει στο tire fitting zone, αφού δεν έχει πλέον καμία ρεζέρβα για τις ειδικές σε Αγιούς Θεοδώρους και Λουτράκι.
Στα αξιοσημείωτα της Θήβας και το γεγονός ότι οι περισσότεροι οδηγοί στάθηκαν στο πολύ μαλακό και μπόσικο χώμα που ανάλογα με το σημείο επηρέαζε την πρόσφυση των οδηγών. Επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά ότι το Ακρόπολις είναι ένας από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του πρωταθλήματος.
Από τη Φθιώτιδα στη Βοιωτία και από κει στην Πελοπόννησο και τους Αγίους Θεοδώρους. Κοινή συνισταμένη των ειδικών το δράμα! Ο Gregoire Munster έχασε τον έλεγχο του Ford Puma με αποτέλεσμα να βγει από το δρόμο και να εγκαταλείψει.
Η μεγαλύτερη ανατροπή όμως βρισκόταν στην κορυφή. Εκεί όπου ο Sordo είδε το πίσω δεξί ελαστικό του να καταρρέει, χάνοντας έτσι το προβάδισμα. Βγάζοντας ενδεχομένως τη Hyundai από τη δύσκολη θέση να δώσει team orders στην προσπάθεια του Neuville να κατακτήσει τον τίτλο. Θυμίζουμε πως στο WRC, το Σάββατο είναι η μέρα με τη μεγαλύτερη βαθμολογική συγκομιδή, με τον πρώτο να παίρνει 18 βαθμούς και τον δεύτερο 15.
Ο Ogier κινήθηκε και πάλι ταχύτερα από όλους (+5,7” από τον Neuville). Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος όμως πέρασε στην πρώτη θέση της γενικής. Υπογράφοντας έτσι την τέταρτη αλλαγή στην πρωτοπορία μετά από εννέα ειδικές. Στη δεύτερη θέση ο Sordo, 49,9” μπροστά από τον Ogier.
Η συνέχεια δόθηκε στο Λουτράκι για το τέλος του πρώτου σκέλους της δεύτερης ημέρας. H μικρότερη ειδική του 3ημέρου, μήκους 12,9 km ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα για ομάδες και οδηγούς. O Ott Tänak ήταν ο γρηγορότερος όλων, με την κατάσταση στην κορυφή της γενικής να παραμένει αμετάβλητη.
Έτσι ο Neuville βρίκσεται πρώτος με διαφορά 40″ από τον Sordo και 1 λεπτό και 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον συνδιεκδικητή του τίτλου, Sébastien Ogier. Σε λίγα λεπτά, οι οδηγοί θα περάσουν για δεύτερη φορά από τους Αγίους Θεοδώρους και κατόπιν θα ακολουθήσει η φετινή EKO Super Special Stage στο ΣΕΑ Σείριος, ρίχνοντας έτσι την αυλαία της δεύτερης και πιο απαιτητικής μέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.