Όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης παρουσιάζουν απώλειες αυτονομίας σε κρύο καιρό. Κάτι που είναι λογικό με δεδομένη την αύξηση της κατανάλωσής τους σε τέτοιες συνθήκες, αν και η αλήθεια είναι πως σε αυτά οι απώλειες είναι ανάξιες λόγου.
Αντίθετα στα ηλεκτρικά αυτό το γεγονός συνιστά άλλο ένα θέμα που ψάχνει λύση.
Η απώλεια της αυτονομίας των ηλεκτρικών σε τέτοιες συνθήκες, οφείλεται κυρίως στην αδυναμία τους να θερμάνουν την καμπίνα των επιβατών με εξωτερική πηγή ενέργειας, αφού ακόμα και γι’αυτό, χρησιμοποιούν τη μπαταρία τους.
H έρευνα του Recurrent που έγινε σε 7.000 αυτοκίνητα μεταξύ 13 δημοφιλών μοντέλων της αγοράς των Η.Π.Α, καταδεικνύει πως το ποσοστό αυτής της απώλειας μπορεί να είναι από εντελώς ασήμαντο έως και να αποτελέσει σημαντικό λόγο για την αύξηση του range anxiety, με μειώσεις από 3 έως 32% κατά τη χρήση τους σε θερμοκρασία περιβάλλοντος μεταξύ 1 και 7 οC και σε σχέση με την αυτονομία τους στους 21 oC.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.