ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Απαραίτητος» ο Κικίλιας! Μην τρελαίνεστε, είναι απλά το αντίθετο του «παραιτήσιμος». Αλλωστε γιατί να παραιτηθεί; Για 65,000 καμένα στρέμματα και 2 νεκρούς ακόμα;
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Επίσημη παρουσίαση για το Škoda Elroq το πρακτικό ηλεκτρικό

Το Škoda Elroq ποντάρει πολλά στην πρακτικότητα κι εισάγει τους Τσέχους στα ηλεκτρικά C-SUV

Επίσημη παρουσίαση για το Škoda Elroq το πρακτικό ηλεκτρικό

Μικρό Enyaq δηλώνει το νέο Škoda Elroq κι έρχεται να επαναπροσδιορίσει το τι μπορεί να προσφέρει ένα ηλεκτρικό C-SUV. Ποντάρει πολλά στην πρακτικότητα και την ευχρηστία, παντρεύοντάς τα με προσιτή τιμή κι αυτονομία για όλα τα γούστα.

Η τσεχική εταιρεία δηλώνει ότι το Škoda Elroq θα πωλείται από €33.000 προ επιδότησης στις ευρωπαϊκές αγορές κι ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα των Τσέχων. Ονομάζεται «Modern Solid» και ξεχωρίζει η «Tech-Deck Face» μάσκα, με μια μαύρη φάσα να εκτείνεται σε όλο πλάτος της και μακρόστενα φωτιστικά σώματα.

Κοιτώντας το νέο Škoda Elroq από διάφορες οπτικές γωνίες, έχεις την αίσθηση ότι βλέπεις ένα Enyaq σε σμίκρυνση. Με μήκος 4.488 mm, πλάτος 1.884 mm, ύψος 1.625 mm και μεταξόνιο 2.765 mm, είναι 98 mm μακρύτερο από το Karoq κι έχει επιπλέον 127 mm μεταξύ των τροχών.

Σίγουρα οι χώροι των επιβατών θα είναι απλόχεροι, ενώ των αποσκευών φτάνει τα 470 lt. Μπορεί να επεκταθεί στα 1.580 lt ρίχνοντας τα πίσω καθίσματα.

Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB που γνωρίζουμε από τα ID.3ID.4 κι Enyaq και θα προσφέρεται με μια ποικιλία ηλεκτροκινητήρων. Το βασικό Elroq 50 διαθέτει ωφέλιμη μπαταρία 52 kWh και ηλεκτρομοτέρ τοποθετημένο στο πίσω μέρος που αποδίδει 170 ίππους και 310 Nm. Αυτό επιτρέπει στο μοντέλο να επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 9”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 km/h και προσφέρει WLTP αυτονομία 375 km.

Το Elroq 60 διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 58 kWh κι αυτό αυξάνει την αυτονομία σε περισσότερα από 400 km. Οι αγοραστές θα απολαύσουν έναν ισχυρότερο κινητήρα 204 ίππων με ίδια ροπή. Ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει στα 160 km/h, ο χρόνος για το σπριντ 0-100 km/h πέφτει στα 8,5”.

Το κορυφαίο Elroq 85 είναι επίσης πισωκίνητο, με μπαταρία 82 kWh από τις οποίες είναι προσβάσιμες οι 77. Έχει WLTP αυτονομία 581 km και με 286 ίππους και 545 Nm, πιάνει τα 100 km/h σε 6,6” και σταματά να επιταχύνει στα 180 km/h.

Η Škoda επιβεβαίωσε επίσης ότι αργότερα θα υπάρξει και Elroq 85x, με σύστημα τετρακίνησης χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι χρόνοι φόρτισης διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο, με την κάθε έκδοση να υποστηρίζει ταχυφόρτιση DC 145 kW, 165 kW και 175 kW αντίστοιχα. Στο κορυφαίο 85, το 10-80% απαιτεί 28′.

Το εσωτερικό αγκαλιάζει μια μινιμαλιστική αισθητική καθώς οι οδηγοί θα βρουν ένα μικρό ψηφιακό ταμπλό οργάνων κι infotainment 13 ιντσών. Υπάρχει επιλογή και για head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ενώ τα περισσότερα χαρακτηριστικά ελέγχονται μέσω του συστήματος infotainment, η Škoda ενσωμάτωσε και φυσικούς διακόπτες, καθώς κι ένα μικροσκοπικό επιλογέα ταχυτήτων. Μπορούμε επίσης να δούμε πλωτή κεντρική κονσόλα, καθώς και πάμπολλες πρακτικές λύσεις, που μας έχουν συνηθίσει τα τσεχικά μοντέλα. Ομπρέλες να ξεπροβάλλουν από το εσωτερικό των θυρών, αξεσουάρ για να ξύνεις τον πάγο από το παρμπρίζ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.