ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Peugeot E-408

H γαλλική φίρμα φέρνει μια αναβαθμισμένη πρόταση στην κατηγορία των premium ηλεκτρικών crossover

Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Peugeot E-408

Το ολοκαίνουργιο Peugeot E-408 παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα, πλαισιώνοντας ιδανικά τόσο το PHEV όσο και το υβριδικό 408 που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Εμφανισιακά, το 100% ηλεκτρικό E-408 δεν θα λέγαγαμε πως διαφέρει σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, διατηρώντας στο ακέραιο τη γοητευτική fastback σχεδίασή του. Με τις κομψές και δυναμικές γραμμές να χαρίζουν ένα μοναδικό, premium αποτέλεσμα.

H γνώριμη εικόνα του εξωτερικού συνεχίζεται και στα ενδότερα, με τους ανθρώπους τη Peugeot να τονίζουν πως έχουν θέσει σε προτεραιότητα την ευκολία χρήσης και την εργονομία. Τον πρώτο λόγο έχει το Peugeot i-cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10” να είναι τοποθετημένος πάνω από το χαρακτηριστικό μικρό τιμόνι του Sochaux.

Στο κέντρο του ταμπλό συναντούμε μια αντίστοιχων διαστάσεων οθόνη που υποστηρίζει ασύρματο Android Auto και Apple Car Play, καθώς επίσης και σύστημα εργοστασιακής πλοήγησης από την TomTom. Με το τελευταίο περιλαμβάνει τη λειτουργία trip planner, που προγραμματίζει ιδανικά τις διαδρομές για να μεγιστοποιήσει την αυτονομία του αυτοκινήτου και να διευκολύνει τη φόρτιση.

Για τον υπολογισμό της ιδανικής διαδρομής, το σύστημα λαμβάνει υπόψη πολλές πληροφορίες, όπως την απόσταση που πρέπει να διανυθεί, την αρχική στάθμη της μπαταρίας, την επιθυμητή στάθμη φόρτισης στον προορισμό, την ταχύτητα, την κατανάλωση ενέργειας, την κυκλοφορία, το είδος του δρόμου, την κλίση του εδάφους αλλά και τους διαθέσιμους σταθμούς φόρτισης κοντά στον προορισμό. Συν τοις άλλοις, την εμφάνισή της κάνει και η εντυπωσιακή μπάρα αφής i-Toggle που προσφέρει κάποιες βασικές συντομεύσεις για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία.

Χωροταξικά, το μήκους 4,69 m E-408 υπόσχεται πως θα μπορέσει να φιλοξενήσει με πολυτέλεια και άνεση έως και 5 ενήλικες επιβάτες (μεταξόνιο 2,79 m). Με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκαζ να κυμαίνεται από 471 έως 1.545 lt.

Στα ατού του χώρου αποσκευών περιλαμβάνονται επίσης και ευκολίες όπως η ύπαρξη πρίζας 12V, φωτισμού LED κι ενός ανθεκτικού διχτυού με έξτρα αποθηκευτικό χώρο στο πλάι. Ενώ όπως μας ενημέρωσαν οι Γάλλοι, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων το Peugeot E-408 είναι σε θέση να μεταφέρει αντικείμενα μήκους έως και 1,89 m.

Για να εξασφαλίζεται μια υγιής εσωτερική ατμόσφαιρα, το Peugeot E-408 GT μπορεί να εξοπλιστεί με το προαιρετικό σύστημα AQS (Air Quality System) που παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα και μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση του αέρα. Με την «καθαρή» ατμόσφαιρα της καμπίνας να συμπληρώνεται από το Clean Cabin, ένα σύστημα επεξεργασίας αέρα με φιλτράρισμα ρυπων και σωματιδίων, με την ποιότητα του αέρα να εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη αφής.

Βασισμένο στην πλατφόρμα E-EMP2 του Ομίλου Stellantis, διακρίνεται για την υψηλή του αποδοτικότητα. Με τον συντελεστή οπισθέλκουσας στα 0,28 και την ειδική, αεροδυναμική σχεδίαση στο κάτω μέρος του αμαξώματος (σχηματίζει ένα επίπεδο δάπεδο) υπόσχεται μέση κατανάλωση 15,2 kWh/100 km κατά WLTP. Καθιστώντας το έτσι ικανό να διανύσει 453 km με μία μόνο φόρτιση.

Παράλληλα, η αρχιτεκτονική του, επιτρέπει στους μηχανικούς της γαλλικής φίρμας να εγκαταστήσουν τη μπαταρία NMC των 58,2 ωφέλιμων kWh ατο κάτω μέρος του αυτοκινήτου χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους για ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφόρα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης: Eco, Normal και Sport τα οποία προσαρμόζουν ανάλογα την ιπποδύναμη και τη ροπή (170 PS/270 Nm στο Eco, 190 PS/300 Nm στο Normal και 210 PS/345 Nm στο Sport).

Να αναφέρουμε επίσης το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με στάνταρ τριφασικό φορτιστή 11 kW που υποστηρίζει φόρτιση DC με ισχύ που φτάνει έως τις 120 kW.  Αυτό σημαίνει πως η φόρτιση από 20%-80% ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά. Τη στιγμή που σε μόλις 10 λεπτά μπορεί να αποκτήσει αυτονομία 100 km.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Να αναφέρουμε τέλος πως το νέο Peugeot E-408 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, Allure και GT, με το εμπορικό του λανσάρισμα στην ελληνική αγορά να είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2025.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.