Η Volkswagen προχωρά σε μια σημαντική στροφή προς την ποιότητα και την βιωσιμότητα, αντικαθιστώντας τα φθηνά πλαστικά στο εσωτερικό των αυτοκινήτων της με υφάσματα υψηλής ποιότητας. Αυτή η αλλαγή δεν αποσκοπεί μόνο στη βελτίωση της αισθητικής, αλλά και στη μείωση του κόστους παραγωγής.

Οι επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Andy Mindt και Christian Schreiber, ανέφεραν ότι το νέο σχεδιαστικό όραμα της Volkswagen επικεντρώνεται στη λειτουργικότητα και την απλότητα. Σημειώνοντας σε πρόσφατη συνέντευξή τους, ότι η εμπειρία χρήστη θα βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού, με λιγότερη έμφαση σε περίπλοκες ή υπερβολικές διακοσμήσεις.

«Όταν ανοίγεις την πόρτα ενός Volkswagen, πρέπει να είναι απλό και εύχρηστο, χωρίς υπερβολές», εξηγεί ο Schreiber. «Το αυτοκίνητο πρέπει να συνεργάζεται μαζί σου, να μην κάνει τη ζωή σου πιο δύσκολη».

Ένα βασικό παράδειγμα αυτής της νέας προσέγγισης είναι η κατασκευή των πάνελ στις πόρτες από ένα μονοκόμματο κομμάτι υλικού. Αυτή η απλοποίηση όχι μόνο θα μειώσει το κόστος παραγωγής, αλλά θα ενισχύσει τη βιωσιμότητα της διαδικασίας παραγωγής, μειώνοντας τα απόβλητα και τον αριθμό των εξαρτημάτων.

Παράλληλα, η Volkswagen στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας των υλικών. Τα τραχιά πλαστικά θα αντικατασταθούν με υφάσματα υψηλής ποιότητας, τα οποία είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον και ανθεκτικότερα. Ο Mindt σημειώνει ότι αυτή η αλλαγή θα συμβάλλει παράλληλα στη μείωση του κόστους, επιτρέποντας στην εταιρεία να επενδύσει σε άλλους τομείς, όπως η τεχνολογία και η ασφάλεια.

Τα μοντέλα της σειράς GTI ειδικά, θα διατηρήσουν τα παραδοσιακά τους χαρακτηριστικά, όπως τα εμβληματικά μοτίβα και σχέδια που τα κάνουν μοναδικά. Ωστόσο, τα υπόλοιπα μοντέλα θα κινηθούν προς μια πιο απλή και διακριτική αισθητική. «Θα παραμείνουμε πιστοί στα χαρακτηριστικά των GTI, ενώ τα υπόλοιπα μοντέλα θα υιοθετήσουν έναν πιο ήπιο σχεδιασμό», δηλώνει ο Schreiber.

Με αυτή τη στρατηγική, η Volkswagen στοχεύει να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές που επιλέγουν πιο επιθετικές σχεδιαστικές γραμμές. Αντιθέτως, η γερμανική εταιρεία υιοθετεί μια φιλική, προσιτή και αισιόδοξη προσέγγιση. «Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν να φαίνονται επιθετικοί», σχολιάζει ο Mindt. «Προτιμούν μια κομψή εμφάνιση που τους κάνει να νιώθουν ευχάριστα και αισιόδοξα».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί όχι μόνο μια νέα εποχή στον σχεδιασμό, αλλά και τη δέσμευση της Volkswagen σε ένα πιο βιώσιμο και υπεύθυνο μέλλον.