Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη! Το πανέμορφο Iconic SP, το ιαπωνικό κουπέ που με τόσο θαυμασμό υποδέχθηκε το κοινό, πήρε το πράσινο φως και θα μπει στην παραγωγή.
Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο, το Mazda Iconic SP χαρακτηρίστηκε ως το «νέο RX-7». Προφανώς λόγω της σχεδιαστικής συγγένειας, αλλά και της χρήσης κινητήρα Wankel. Αν και στην προκειμένη περίπτωση, το περιστροφικό μοτέρ θα τροφοδοτεί ενέργεια σε ηλεκτροκινητήρα. Δεν γνωρίζουμε αν το σύστημα θα μεταφερθεί αυτούσιο στο μοντέλο παραγωγής.
Στο πρωτότυπο πάντως, υποσχόταν 370 ίππους σε 1.450 kg. Με ηλεκτρική ακαριαία απόδοση, αλλά χωρίς υπερβολικό βάρος και χωρίς έννοια για φόρτιση. Όπως μας ενημερώνει ο Naohito Saga, εκτελεστικός διευθυντής στο Τμήμα Στρατηγικού Σχεδιασμού R&D της Mazda, το καλό είναι ότι μπορεί να καταναλώσει μια ευρεία γκάμα καυσίμων.
Έχει εξελιχθεί εξαρχής για να λειτουργεί με βιοκαύσιμα, υδρογόνο ή υγραέριο. Πέρα από τη βενζίνη. Κάτι που θα μπορούσε να μειώσει τους ρύπους κατά 90% σε σχέση με το περιστροφικό παρελθόν των ένδοξων ιαπωνικών κουπέ. Και βέβαια, έχει το πλεονέκτημα των μικρών διαστάσεων και της πολύ υψηλής ισχύος.
Η τελική μορφή του Iconic SP θα μπορούσε να εξελιχθεί σε διάδοχο των RX-7 και RX-8, αν κι η Mazda έχει αφήσει να εννοηθεί ότι οι διαστάσεις του μπορούν να μειωθούν στο μέγεθος του ρόουντστερ MX-5.
Ιδανικά, επιθυμούμε η έκδοση παραγωγής να κρατήσει τις απαλές ρέουσες καθαρές γραμμές και τις σαγηνευτικές καμπύλες του πρωτότυπου, μαζί με αυτούς τους χαρακτηριστικούς αναδυόμενους προβολείς. Σε μια αγορά πλημμυρισμένη από υπερβολικά φορτωμένα σχέδια, το Iconic SP ξεχωρίζει σαν τον Πιλάτο στο Πιστεύω.
Ο Naohito Saga δηλώνει πολύ περήφανος για τη σχεδίασή του: «Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνετε κοιτάζοντάς το, τόσο περισσότερα σας αποκαλύπτει».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.