Χαράς ευαγγέλια για τους λάτρεις του Mazda EZ-6, της πανέμορφης εξηλεκτρισμένης μπερλίνας που παρουσιάστηκε την άνοιξη. Αρχικώς αποκλειστικά για την κινεζική αγορά. 

Οι Ιάπωνες σφυγμομέτρησαν τις αντιδράσεις του κοινού κι αποφάσισαν κάτι που έπρεπε να έχει γίνει εξαρχής: Να πουληθεί το Mazda EZ-6 και στις υπόλοιπες αγορές. Το μήκους 4,9 m μοντέλο θα προσφέρεται τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 258 ίππους, όσο και σε επαναφορτιζόμενη υβριδική 218 ίππων. Προσοχή όμως, πρόκειται για EREV, όχι για PHEV. Για διάταξη δηλαδή όπου ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια και δεν υπάρχει σύνδεση με τους τροχούς.

Ενώ το EZ-6 μοιάζει ξεκάθαρα με Mazda και μπορεί να εκληφθεί ως πνευματικός διάδοχος του καταργημένου Mazda6, τα μηχανικά του μέρη αποκαλύπτουν μια διαφορετική καταγωγή.

Πράγμα που σημαίνει ότι η τιμή του Mazda EZ-6 δύσκολα θα κρατηθεί χαμηλά. Ξεχωρίζει βέβαια χάρη στη χαρισματική του σχεδίαση και μένει να δούμε αν έχει δοθεί κορυφαία προσοχή στη λεπτομέρεια, όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρεία από τη Χιροσίμα.

Θα προσφέρεται σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 258 ίππους, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 170 km/h. Η LFP μπαταρία χαρίζει στο Mazda EZ-6 αυτονομία 600 km, αλλά έχετε κατά νου ότι πρόκειται για το γαλαντόμο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών.

Αν πάλι αγχώνεσαι με τη φόρτιση στο ταξίδι, θα υπάρχει και μια range extender έκδοση. Ένας κινητήρας βενζίνης 1,5 lt αποδίδει 95 ίππους και συνεργάζεται με μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) κι ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων.

Θυμίζουμε ότι αντίστοιχη διπλή φύση υπάρχει και στο μοναδικό ηλεκτρικό που πουλάει η Mazda, το MX-30. Πωλείται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αλλά και σε EREV.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!