BMW M3, ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα της αυτοκίνησης. Με ατελείωτη φημολογία τα τελευταία χρόνια σχετικά με το σύστημα κίνησης που θα φορά η επόμενη γενιά.
Αρχικά, πάνω στη φούρια του εξηλεκτρισμού, είχε ακουστεί ότι η μελλοντική BMW M3 θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Κάτι που δυσαρέστησε πολλούς φίλους της μάρκας, παρά τη χαοτική διαφορά στις επιδόσεις. Βλέπεις, οι ψίθυροι έκαναν λόγο για ισχύ πέριξ των 1.360 ίππων από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Στη συνέχεια, πριν κάνα 6μηνο, διέρρευσε ότι ο 6κύλινδρος σε σειρά της σημερινής γενιάς θα διατηρηθεί για ένα μοντέλο ακόμα.
Κι επιτέλους, είναι οριστικό: Το μαθαίνουμε από επίσημα χείλη, τα πιο «επίσημα» που γίνεται. Πρόκειται για τον Frank van Meel, αφεντικό της BMW M, που μίλησε σήμερα στο Bimmer Today.
Είπε αυτό που όλοι περιμέναμε, ότι η επόμενη BMW M3 θα προσφέρεται τόσο σε θερμική, όσο και σε ηλεκτρική έκδοση. Κι ο καθένας θα επιλέγει κατά το δοκούν. Ο διτούρμπινος S58 των 3,0 lt έχει εναρμονιστεί με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7, οπότε θα μας συντροφεύει για κάμποσα χρόνια ακόμα.
Αν όμως ενδιαφέρεσαι περισσότερο για τις απόλυτες επιδόσεις από τον ήχο και τον πωρωτικό χαρακτήρα του κινητήρα εσωτερικής καύσης, τότε σου έχουμε καλά νέα. Με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, η ηλεκτρική γερμανική μπερλίνα θα είναι άπιαστη.
Δεν επιβεβαιώθηκε η φήμη για την ισχύ του ενός megawatt, που ισούται με 1.360 ίππους, αλλά θεωρούμε δεδομένο ότι θα προσφέρει τερατώδη ιπποδύναμη. Προφανώς θα ζυγίζει σημαντικά παραπάνω από τη θερμική έκδοχη, ένεκα των μπαταριών. Απομένει να δούμε πόσο.
Η νέα BMW M3 δεν είναι το μοναδικό σπορ σεντάν που θα προσφέρεται ταυτόχρονα με θερμικά κι ηλεκτρικά σύνολα. Ήδη το κάνει το Dodge Charger 8ης γενιάς, με τον εσωτερικής καύσης να αποδίδει 550 ίππους και τον EV 680.
Όμως, η μπαταρία των 100,5 kWh συνεπάγεται ότι το βάρος του πρώτου ηλεκτρικού muscle car στην Ιστορία φτάνει τα 2.648 kg. Ας ελπίσουμε ότι η ηλεκτρική BMW M3 θα είναι ελαφρύτερη. Πιο κοντά στο Tesla Model 3 Performance που περιορίζεται στα 1.850 kg.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.