ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

Έρχεται το νέο Nissan Interstar

To νέο Interstar θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές, με κορυφαίες προδιαγραφές και προηγμένες δυνατότητες

Έρχεται το νέο Nissan Interstar

Το Nissan Interstar νέας γενιάς είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα παγκόσμιας κλάσης μεγάλο βαν, ενώ συμμορφώνεται με τις αστικές πολιτικές για τη ρύπανση και την ποιότητα του αέρα.

Το νέο van της ιαπωνικής φίρμας απευθύνεται στους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε αστικές περιοχές και αναζητούν μια εύκολη μετάβαση από τη μια δουλειά στην άλλη, με ένα μοντέλο αποδοτικό και αξιόπιστο. Όπως όλα τα van της Nissan, το Interstar νέας γενιάς διαθέτει εγγύηση 5 ετών ή 160.000 km. Για την ηλεκτρική έκδοση Interstar-e, η εγγύηση για την μπαταρία είναι 8 έτη ή 160.000 km.

Το νέο Nissan Interstar αποτελεί το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μεγάλο βαν της Nissan, ενώ θα διατίθεται ακόμα με μία πετρελαιοκίνητη έκδοση. Καθώς η εταιρεία προχωρά προς τον εξηλεκτρισμό όλων των LCV της έως το 2027, το λανσάριμα του Interstar αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην πορεία του εγχειρήματος.

Το 100% ηλεκτρικό μοντέλο διαθέτει μπαταρία 40 kWh, ιδανική για αστικές μεταφορές, και επιλογή μεγάλης εμβέλειας 87 kWh για ευρύτερες εφαρμογές. Με μέγιστη ταχύτητα φόρτισης DC 130 kW για τη μπαταρία των 87kWh, προσφέρει αυτονομία 252 km σε μόλις 30 λεπτά.

Διαθέσιμο επίσης με τυπικό φορτιστή 11 kW AC και για τις δύο επιλογές μπαταρίας ή προαιρετικό φορτιστή 22 kW AC για την μπαταρία των 87 kWh, το ολοκαίνουργιο Interstar φορτίζει από 10% σε 100% σε λιγότερο από 4 ώρες. Το νέο βαν προσφέρεται ακόμα και σε μια έκδοση 4.0T που υποστηρίζει φορτίο άνω των 1,5 τόνων.

Για να ανταποκριθεί στις διάφορες ανάγκες των αγοραστών βαν, το ολοκαίνουργιο Interstar διατίθεται επίσης με μία σειρά αποδοτικών πετρελαιοκινητήρων. Εξοπλισμένο με τον κινητήρα M920 που χρησιμοποιείται ήδη σε άλλα μοντέλα της Nissan, το Interstar προσφέρει έως και 170PS ισχύος και 380 Nm.

Ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας μειώνει κατά μέσο όρο την κατανάλωση καυσίμου κατά 1,5 lt/100 km, με συνολική κατανάλωση έως και 7,4 lt/100 km., επιτρέποντας στους πελάτες να ταξιδεύουν περισσότερο ενώ μειώνουν τη συχνότητα ανεφοδιασμού. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή το νέο, πιο εκλεπτυσμένο και αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων, απολαμβάνοντας ευελιξία και έλεγχο για διαφορετικές προτιμήσεις οδήγησης.

Το Interstar είναι βασισμένο στην παράδοση ενός ήδη δημοφιλούς βαν, ενώ η ευρυχωρία και η ευελιξία του είναι χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν από τους προκατόχους του. Με μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης έως και 3.85 m. ανάλογα με το μεταξόνιο και πλαϊνή πόρτα πλάτους 1.31 m, στο νέο Interstar η τοποθέτηση φορτίου δεν ήταν ποτέ ευκολότερη.

Το ολοκαίνουργιο Interstar προσφέρει χωρητικότητα που κυμαίνεται από 10,8 m3 στην έκδοση L2H2 έως το μέγιστο των 14,8 m3 στην έκδοση L3H3. Με μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 2.500 kg, οι πελάτες μπορούν να μεταφέρουν ακόμη μεγαλύτερα φορτία για να καλύψουν τις ποικίλες ανάγκες της καθημερινότητάς τους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.