Οι ειδικοί έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζουν ένα τέταρτο φως για τα φανάρια, το οποίο θα λειτουργεί με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με τη Sun.
Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι αυτό θα μπορούσε να μειώσει τη συμφόρηση στην κυκλοφορία των πόλεων και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων, εξοικονομώντας ουσιαστικά πολλά χρήματα στους οδηγούς με την πάροδο του χρόνου.
Το τέταρτο φως θα χρησιμοποιείται για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των αυτόνομων οχημάτων – και θα συγχρονίζεται με τα υπολογιστικά τους συστήματα, σύμφωνα με τον επικεφαλής ερευνητή Ali Hajbabaie.
Ο Hajbabaie και η ομάδα του δοκίμασαν την ιδέα του «λευκού φωτός» σε πολύπλοκους προσομοιωτές μικρο-κυκλοφορίας, οι οποίοι ήταν ρυθμισμένοι ώστε να προβλέπουν τις ποικίλες καταστάσεις που θα μπορούσαν να προκύψουν στο δρόμο.
Συνεπώς, το προτεινόμενο “λευκό φως” θα ενεργοποιείται όταν αρκετά οχήματα AV πλησιάζουν σε μια διασταύρωση, με ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης να συμβάλλει στη δημιουργία της πιο αποτελεσματικής ακολουθίας για την κυκλοφορία, αποφεύγοντας τη συμφόρηση και τα μποτιλιαρίσματα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.