ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

Έρχονται οι ηλεκτρικές Alfa Romeo Stelvio και Giulia

Οι Alfa Romeo Stelvio και Giulia θα αποκτήσουν ηλεκτρική υπόσταση, αρχής γενομένης από το 2025 και 2026 αντίστοιχα

Έρχονται οι ηλεκτρικές Alfa Romeo Stelvio και Giulia

Το φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες επίσημες πληροφορίες αναφορικά με τις νέες, 100% ηλεκτρικές Alfa Romeo Stelvio και Giulia.

Τα δύο μοντέλα της ιταλικής φίρμας, αναμένεται να κάνουν την επίσημη πρεμιέρα τους το 2025 και 2026, ως τα πρώτα αυτοκίνητα που θα βασιστούν στην πλατφόρμα STLA Large 800V του Ομίλου Stellantis. Αυτός ο συνδυασμός θα επιτρέψει στις ισχυρές τους εκδόσεις (Quadrifoglio), να ολοκληρώσουν το σπριντ 0-100 km/h σε περίπου 2”. Στον μισό χρόνο δηλαδή, σε σύγκριση με τα σημερινά θερμικά σύνολα με τον κινητήρα V6.

Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων, προσώρας δεν υπάρχει καμία απολύτως επίσημη πληροφορία. Αν κρίνουμε όμως από το νέο Dodge Charger Daytona, το πρώτο αυτοκίνητο επιδόσεων που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Large, με 400V όμως, έρχεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος με την ανώτερη να αποδίδει 679 ίππους και 850 Nm.

Επίσης, εξοπλίζεται με μία μπαταρία 93,9 kWh, ικανή να καλύψει περί τα 510 km με μία μόνο φόρτιση, στην εισαγωγική έκδοση των 502 ίππων. Η φόρτιση μπορεί να γίνει με ταχύτητες έως και 183 kW, επιτρέποντας αναπλήρωση 20-80% σε 27 λεπτά. Aπό τη στιγμή που η STLA Large πλατφόρμα θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα 800V, οι ηλεκτρικές Stelvio και Giulia θα μπορούν να φορτίσουν ακόμα πιο γρήγορα. Ίσως μάλιστα αγγίξουν τις ταχύτητες των 320 kW που υπόσχεται η νέα Porsche Taycan.

Ακόμη, τα δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα των μιλανέζων, θα είναι τα πρώτα που θα χρησιμοποιήσουν το νέο υπολογιστικό σύστημα STLA Brain της Stellantis, ένα σύστημα που θα αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο τις τεχνολογίες του αυτοκινήτου. Την ίδια στιγμή, οι εξηλεκτρισμένες Stelvio και Giulia θα είναι σε θέση να δέχονται ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air), βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά το εσωτερικό, οι Ιταλοί έχουν δεσμευτεί πως τα αυτοκίνητά τους θα συνεχίσουν να έχουν οδηγοκεντρική προσέγγιση. Άλλωστε, ο ίδιος ο CEO της φίρμας, Jean-Phillipe Imparato είχε παραδεχτεί πως θα ακολουθηθεί μία πιο συντηρητική και μετριοπαθής προσέγγιση, ως προς την χρήση μεγάλων ψηφιακών οθονών. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα υπάρχουν οθόνες, μία για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, αλλά και άλλη μία που θα έχει τον ρόλο του head-up display.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τόσο η ηλεκτρική Stelvio όσο και η ηλεκτρική Giulia θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο του Cassino μαζί με ένα ή περισσότερα μοντέλα της Maserati, βασισμένα επίσης στην STLA Large.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.