ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Εσύ το ήξερες; – Δες πόση βενζίνη πρέπει να βάζεις στο αυτοκίνητό σου

Με επαρκή ποσότητα στο ρεζερβουάρ προστατεύεται η αντλία του καυσίμου, το κύκλωμα αλλά και ο ίδιος ο κινητήρας

Εσύ το ήξερες; – Δες πόση βενζίνη πρέπει να βάζεις στο αυτοκίνητό σου

Την ώρα που οι τιμές των καυσίμων έχουν πάρει και πάλι την ανιούσα, καθετί που κάνει ένας οδηγός για να μειώσει την κατανάλωση του αυτοκινήτου του είναι απαραίτητο και σε βάθος χρόνου το οικονομικό όφελος μπορεί να είναι πολύ σημαντικό.

Εκτός από τον τρόπο που οδηγεί, ο οποίος παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην κατανάλωση ενός κινητήρα, ο οδηγός μπορεί να εστιάσει και σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου για να το κάνει λιγότερο ενεργοβόρο και ένα από αυτά είναι το ρεζερβουάρ.

Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να προσέχουμε με το γέμισμα του ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μας για να εξοικονομήσουμε σωστά καύσιμο είναι να μην φτάνουμε στα δύο άκρα: να μην κινούμαστε δηλαδή ούτε με το λαμπάκι της ρεζέρβας διαρκώς αναμμένο, ούτε όμως και να έχουμε το ρεζερβουάρ μας διαρκώς φουλαρισμένο.

Με τα οφέλη στην οικονομία να προκύπτουν κυρίως στο αστικό περιβάλλον, λόγω του συνεχούς «σταμάτα-ξεκίνα» που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί, στο ρεζερβουάρ θα πρέπει να υπάρχει, όσο πιο συχνά γίνεται, ποσότητα καυσίμου που να το γεμίζει περίπου μέχρι το μισό.

Γι’ αυτό καλό είναι να γεμίζει το ρεζερβουάρ όταν η σχετική ένδειξη βρίσκεται στο ένα τέταρτο περίπου ή στο 20-25% αν προτιμάτε.

Στο ρεζερβουάρ χρειάζεται να υπάρχει πάντα επαρκής ποσότητα καυσίμου-και όχι να οδηγούμε με το λαμπάκι αναμμένο- γιατί έτσι προστατεύεται εσωτερικά από την οξείδωση και τη σκουριά.

Παράλληλα, με επαρκή ποσότητα στο ρεζερβουάρ προστατεύεται η αντλία του καυσίμου, το κύκλωμα αλλά και ο ίδιος ο κινητήρας από την μεγάλη αναλογικά ποσότητα ρύπων που μπορούν να έχουν συγκεντρωθεί στην μικρή ποσότητα καυσίμου που υπάρχει στο ρεζερβουάρ.

Από την άλλη αν κυκλοφορούμε συχνά με το ρεζερβουάρ γεμάτο, τότε το διπλάσιο σε βάρος καύσιμο που μεταφέρεται βάζει το δικό του λιθαράκι στην αύξηση της κατανάλωσης.

Ούτως ή άλλως γνωρίζουμε ότι ένας από τους τρόπους για να μειώσουμε την κατανάλωση του αυτοκινήτου μας πρέπει να αφαιρέσουμε από την καμπίνα και από το χώρο αποσκευών οποιοδήποτε βαρύ αντικείμενο.

Ένα ακόμη όφελος που προκύπτει από το μισογεμισμένο ρεζερβουάρ έχει να κάνει άμεσα με το πορτοφόλι του χρήστη του αυτοκινήτου και τις τιμές των καυσίμων.

Φουλάροντας το ρεζερβουάρ κατά τον ανεφοδιασμό, ειδικά αν κινούμαστε κυρίως στην πόλη, χρειάζεται να διανύσουμε πολλά χιλιόμετρα μετά έως ότου χρειαστεί να ανεφοδιαστούμε ξανά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κάνοντας το παραπάνω και με τις τιμές των καυσίμων να αυξομειώνονται διαρκώς είμαστε λιγότερο «ευέλικτοι» και μπορεί να χάσουμε πολλές ευκαιρίες σε αυτό το χρονικό διάστημα να εφοδιαστούμε με καύσιμο σε χαμηλότερη τιμή από εκείνη που πληρώσαμε αρχικά για να γεμίσουμε το ρεζερβουάρ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.