ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αν δεν ψηφίσουν οι νεοδημοκράτες στον ΣΥΡΙΖΑ όπως έκαναν στο ΠΑΣΟΚ «δεν έχει γούστο»
prodeals

Εσύ το ήξερες; – Γιατί δεν υπάρχει πια ρεζέρβα στα καινούρια αυτοκίνητα;

Αυτοί είναι οι παράγοντες που έχουν «βγάλει» από το πάτωμα του χώρου αποσκευών την ρεζέρβα

Εσύ το ήξερες; – Γιατί δεν υπάρχει πια ρεζέρβα στα καινούρια αυτοκίνητα;

«Είδος υπό εξαφάνιση» είναι πλέον η ρεζέρβα αλλά και τα εργαλεία που τη συνοδεύουν. Γιατί όμως;

Την επόμενη φορά που θα έχετε την ευχέρεια, ανοίξτε το άδειο πορτμπαγκάζ ενός καινούριου αυτοκινήτου και ρίξτε μια ματιά κάτω από το δάπεδο, το οποίο στα παλιότερα μοντέλα έκρυβε επιμελώς μια ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων ή έστω έναν εφεδρικό τροχό «έκτακτης» ανάγκης που αποτελούσε μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.

Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα διαπιστώσετε και εσείς ότι η παραδοσιακή ρεζέρβα λάμπει… δια της απουσίας της με τον χώρο που χρησιμοποιούταν για την φύλαξη της να αξιοποιείται πλέον με διαφορετικούς τρόπους από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό για κάτι που παλιότερα αποτελούσε αναπόσπαστο σημείο για τον εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου;

Φυσικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν κάποια πρόθεση να προκαλέσουν κάποια δυσάρεστη έκπληξη στους πελάτες τους χωρίς να υπάρχει ένας καλός λόγος, αλλά και πάλι δεν είναι λίγοι πελάτες που θα δυσανασχετήσουν από την συγκεκριμένη έλλειψη.

Οι βασικοί λόγοι που οι κατασκευαστές δεν τοποθετούν πια ρεζέρβα στον χώρο αποσκευών είναι η εξής πέντε:

  1. Τοποθετούν ελαστικά Run Flat ή κιτ επισκευής
  2. Εξοικονομεί χρήματα στην εταιρεία
  3. Το συνολικό βάρος του αυτοκίνητου είναι ελαφρώς μειωμένο
  4. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2
  5. Αύξηση χώρου αποσκευών

Υπάρχει όμως ένας ακόμα παράγοντας που έχει “βγάλει” από το πάτωμα του χώρου αποσκευών την ρεζέρβα. Και αυτός δεν είναι άλλος από τα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης των υβριδικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών (Plug-in Hybrid) μοντέλων.

Οι μπαταρίες των μοντέλων της συγκεκριμένης κατηγορίας θέλουν χώρο και στις περισσότερες των περιπτώσεων βρίσκουν αυτό το χώρο είτε κάτω από το την πίσω σειρά καθισμάτων είτε στον χώρο αποσκευών, με αποτέλεσμα η ρεζέρβα και τα εργαλεία αλλαγής τροχού να παίρνουν τον δρόμο για τα “αποδυτήρια”.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τέλος. ένας ακόμη σημαντικός λόγος είναι ότι τα σύγχρονα ελαστικά, με την πρόοδο της τεχνολογίας, έχουν γίνει σημαντικά πιο ανθεκτικά στις καταπονήσεις και έτσι δεν παρουσιάζουν κλαταρίσματα με την ίδια συχνότητα που το έκαναν τα παλιότερα, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι και οι δρόμοι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει καλύτεροι.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.