Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, ένα όμορφο πρωτότυπο τραβάει τα βλέμματα. Προεικονίζει το νέο Citroën C5 Aircross, με τον αρχισχεδιαστή Pierre Leclercq να δηλώνει ότι αυτό που βλέπουμε, «αντιπροσωπεύει κατά 95% το αυτοκίνητο παραγωγής».
Το μεγαλύτερο μοντέλο της Citroën θα εισέλθει στη δεύτερη γενιά του το επόμενο έτος, διατηρώντας την παραδοσιακή σιλουέτα δύο όγκων. Αλλά θα επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό καθώς θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis και θα αποκτήσει μια 100% ηλεκτρική έκδοση. Για αυτό το λόγο, το νέο C5 Aircross δίνει μεγάλη σημασία στη μικρή αεροδυναμική αντίσταση. Με τους Γάλλους να δηλώνουν ότι θα μπορεί να ταξιδέψει 30 km μακρύτερα με μία φόρτιση, χάρη στον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας.
Άραγε τι αφορά αυτό το 5% που δεν θα μεταφερθεί στο μοντέλο παραγωγής; Τις χωνευτές χειρολαβές; Τα πίσω φώτα που έχουν τη μορφή πτερυγίων; Τις σχεδόν τελείως κλειστές ζάντες; Ο Leclerq δηλώνει ότι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους του πρωτότυπου είναι να δείξει πώς το μεσαίο SUV της Citroën θα διαφοροποιείται από τα μοντέλα της Peugeot, της Opel και της DS με τα οποία θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα.
«Αν και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα, προσπαθούμε να διαφοροποιηθούμε. Ενσωματώνοντας τις παραδοσιακές μας αξίες: Τους μεγάλους χώρους, τη πρακτικότητα και την άνεση. Θα το καταλάβετε όταν δείτε και το εσωτερικό». Προς το παρόν δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα, αφού η Citroën θέλει να μας κρατήσει λίγο σε αγωνία. Αναμένουμε πάντως να ενσωματώνει νέας γενιάς infotainment και να εστιάζει στην ευχρηστία με πολλούς φυσικούς διακόπτες.
Εν τω μεταξύ, η όρθια σιλουέτα του νέου C5 Aircross είναι χαρακτηριστική της προσέγγισης της Citroën. «Είναι ένα οικογενειακό όχημα. Το Peugeot 3008 είναι πιο σπορ και κουπεδίζει. Εμείς έχουμε πολύ πιο κάθετο πίσω μέρος, κάτι που αντανακλάται σε περισσότερο χώρο στο εσωτερικό», είπε ο Leclerq.
Αυτό που δεν αποκαλύφθηκε είναι αν θα προσφέρεται με τρεις σειρές θέσεις. Το θεωρούμε αυτονόητο, αφού το υποδεέστερο C3 Aircross – που βασίζεται στη μικρότερη πλατφόρμα Smart Car της Stellantis – έχει ήδη επτά θέσεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.