ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Έτσι μάλιστα, το Citroën Ami γίνεται ομορφότερο από πριν

Μετά από τέσσερα χρόνια, ήρθε η ώρα για ένα οπτικό φρεσκάρισμα στο Citroën Ami

Έτσι μάλιστα, το Citroën Ami γίνεται ομορφότερο από πριν

To Citroën Ami κατέφτασε το 2020, ελκύοντας πάνω από 65.000 αγοραστές με την ιδιόμορφη εμφάνισή του, τη χαμηλή του τιμή και το πανεύκολο παρκάρισμα. Τώρα ήρθε η ώρα για το facelift που συνηθίζεται στη μέση του κύκλου ζωής κάθε μοντέλου.

Το ανανεωμένο γαλλικό 4κυκλο έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, μαζί με το πρωτότυπο Citroën Ami Buggy Vision. Οι κυριότερες αλλαγές επικεντρώνονται στα νέα φωτιστικά σώματα, τα τονισμένα φτερά, τους πιο προτεταμένους προφυλακτήρες και τον νέο λογότυπο της γαλλικής μάρκας.

Το προφίλ μπορεί να φαίνεται γνωστό με την πρώτη ματιά, αλλά η διαφορά βρίσκεται στις λεπτομέρειες. Κοίταξε πιο προσεκτικά και θα εντοπίσεις ψεύτικες ραβδώσεις στο μπροστινό δεξί φτερό — ένας φόρος τιμής στο 2CV του 1948. Και καθώς το Ami είναι απόλυτα συμμετρικό, τα ίδια βράγχια αντικατοπτρίζονται στο πίσω αριστερό φτερό.

Επιπλέον, τα νέα καλύμματα στις ζάντες έχουν μοτίβο σκακιέρας με τετράγωνα με στρογγυλεμένες γωνίες. Όσο για τα μηχανικά μέρη, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ανέφερε κάποια αναβάθμιση. Οπότε περιοριζόμαστε και πάλι στους οκτώ ίππους, την τελική ταχύτητα των 45 km/h, την μπαταρία των 5,5 kWh και την αυτονομία των 75 km. Η κυκλοφορία του Citroën Ami 2025 αναμένεται το πρώτο 6μηνο της επόμενης χρονιάς.

Αν πάλι ορέγεσαι ένα Ami Buggy, η Citroën παρουσίασε το κατάλληλο πρωτότυπο. Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε μπλε απόχρωση, που κάνει όμορφη αντίθεση με τη λευκή οροφή, τα μαύρα αυτοκόλλητα και τους κίτρινους προβολείς. Οι πόρτες έχουν αντικατασταθεί από μεταλλικούς σωλήνες, συμβάλλοντας σε μια αεράτη οδηγική εμπειρία. Ειδικά αν μαζέψεις την ηλιοροφή. Με μικρό βάρος και ζόρικα ελαστικά, το Buggy Vision λαχταρά να αποχωριστεί την άσφαλτο.

Θα μεταφέρεις τη σανίδα του kite surf στις σωληνωτές πόρτες, ενώ το πανί θα χωρέσει στον χώρο αποσκευών. Οι επενδύσεις των καθισμάτων έχουν καπιτονέ εμφάνιση κι ειδική επίστρωση για να μη ζεματάνε, όταν παρκάρεις με τις ώρες στον ήλιο.

Παρόλο που η αυτοκινητοβιομηχανία δεν ανέφερε πλάνα για να μπει στην παραγωγή, δεν θα εκπλαγούμε αν μια ελαφρώς πιο ήπια έκδοση του Citroën My Ami Buggy Vision καταλήξει να προσφερθεί προς πώληση. Άλλωστε, το προηγούμενο My Ami Buggy αποδείχθηκε αρκετά επιτυχημένο, αναγκάζοντας τους Γάλλους να επεκτείνουν τους περιορισμένους αριθμούς παραγωγής του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το Ami δεν είναι το μόνο 4κυκλο που προσφέρει ο Όμιλος Stellantis, καθώς συνοδεύεται από τα «τρίδυμα» FIAT Topolino και Opel Rocks Electric.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.