To Citroën Ami κατέφτασε το 2020, ελκύοντας πάνω από 65.000 αγοραστές με την ιδιόμορφη εμφάνισή του, τη χαμηλή του τιμή και το πανεύκολο παρκάρισμα. Τώρα ήρθε η ώρα για το facelift που συνηθίζεται στη μέση του κύκλου ζωής κάθε μοντέλου.
Το ανανεωμένο γαλλικό 4κυκλο έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, μαζί με το πρωτότυπο Citroën Ami Buggy Vision. Οι κυριότερες αλλαγές επικεντρώνονται στα νέα φωτιστικά σώματα, τα τονισμένα φτερά, τους πιο προτεταμένους προφυλακτήρες και τον νέο λογότυπο της γαλλικής μάρκας.
Το προφίλ μπορεί να φαίνεται γνωστό με την πρώτη ματιά, αλλά η διαφορά βρίσκεται στις λεπτομέρειες. Κοίταξε πιο προσεκτικά και θα εντοπίσεις ψεύτικες ραβδώσεις στο μπροστινό δεξί φτερό — ένας φόρος τιμής στο 2CV του 1948. Και καθώς το Ami είναι απόλυτα συμμετρικό, τα ίδια βράγχια αντικατοπτρίζονται στο πίσω αριστερό φτερό.
Επιπλέον, τα νέα καλύμματα στις ζάντες έχουν μοτίβο σκακιέρας με τετράγωνα με στρογγυλεμένες γωνίες. Όσο για τα μηχανικά μέρη, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ανέφερε κάποια αναβάθμιση. Οπότε περιοριζόμαστε και πάλι στους οκτώ ίππους, την τελική ταχύτητα των 45 km/h, την μπαταρία των 5,5 kWh και την αυτονομία των 75 km. Η κυκλοφορία του Citroën Ami 2025 αναμένεται το πρώτο 6μηνο της επόμενης χρονιάς.
Αν πάλι ορέγεσαι ένα Ami Buggy, η Citroën παρουσίασε το κατάλληλο πρωτότυπο. Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε μπλε απόχρωση, που κάνει όμορφη αντίθεση με τη λευκή οροφή, τα μαύρα αυτοκόλλητα και τους κίτρινους προβολείς. Οι πόρτες έχουν αντικατασταθεί από μεταλλικούς σωλήνες, συμβάλλοντας σε μια αεράτη οδηγική εμπειρία. Ειδικά αν μαζέψεις την ηλιοροφή. Με μικρό βάρος και ζόρικα ελαστικά, το Buggy Vision λαχταρά να αποχωριστεί την άσφαλτο.
Θα μεταφέρεις τη σανίδα του kite surf στις σωληνωτές πόρτες, ενώ το πανί θα χωρέσει στον χώρο αποσκευών. Οι επενδύσεις των καθισμάτων έχουν καπιτονέ εμφάνιση κι ειδική επίστρωση για να μη ζεματάνε, όταν παρκάρεις με τις ώρες στον ήλιο.
Παρόλο που η αυτοκινητοβιομηχανία δεν ανέφερε πλάνα για να μπει στην παραγωγή, δεν θα εκπλαγούμε αν μια ελαφρώς πιο ήπια έκδοση του Citroën My Ami Buggy Vision καταλήξει να προσφερθεί προς πώληση. Άλλωστε, το προηγούμενο My Ami Buggy αποδείχθηκε αρκετά επιτυχημένο, αναγκάζοντας τους Γάλλους να επεκτείνουν τους περιορισμένους αριθμούς παραγωγής του.
Το Ami δεν είναι το μόνο 4κυκλο που προσφέρει ο Όμιλος Stellantis, καθώς συνοδεύεται από τα «τρίδυμα» FIAT Topolino και Opel Rocks Electric.