Από τα τέλη της δεκαετίας του 1970, όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη της γενιά, η Toyota Supra έγινε ένα μοντέλο που αγαπήθηκε από τους απανταχού petrolhead εξαιτίας του δυναμικού σχεδιασμού και των υψηλών του επιδόσεων. Τι κι αν έχουν περάσει 46 χρόνια από τότε; Η ιαπωνική φίρμα δεν προτίθεται να αποσύρει, τουλάχιστον ακόμα, το εμβληματικό σπορ μοντέλο της.
To μέλλον του μοντέλου στην εποχή της ηλεκτροκίνησης έμοιαζε δυσοίωνο, πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που η BMW αποφάσισε να αποσύρει την Z4. Ένα αυτοκίνητο που μέχρι πρότινος εξελισσόταν απο κοινού και κατασκευαζόταν στο ίδιο εργοστάσιο με την Supra. Στη μονάδα της Magna Steyr στο Graz της Αυστρίας.
ο Sean Harley, υψηλόβαθμο στέλεχος της Toyota στην Αυστραλία τοποθετήθηκε επί του θέματος λέγοντας: «Δεν υπάρχει σχέδιο για την διακοπή της παραγωγής της Toyota Supra. Ξέρουμε τι έκανε η BMW είμαστε όμως δυο διαφορετικές εταιρείες. Τα σενάρια που μας θέλουν να αποσύρουμε το μοντέλο δεν έχουν απολύτως καμία βάση και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα».
Πηγές από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου πάντως αναφέρουν πως o ιαπωνικός κολοσσός δεν θα έλεγε όχι στην εύρεση νέου συνεργάτη για την εξέλιξη της νέας γενιάς, μετά την παύση της Ζ4. Ακόμα δεν γνωρίζουμε τη μορφή που θα έχει η νέα γενιά της Supra.
Αν θα παραμείνει δηλαδή όπως την ξέρουμε ή αν θα ακολουθήσει τη μόδα της εποχής, φορώντας τον μανδύα του SUV. Όπως άλλωστε έκανε η Mustang με την Mach-E και η Mitsubishi με το Eclipse Cross. Το σίγουρο είναι πως η επωνυμία «Supra» θα παραμείνει. Για την τελική της μορφή θα πρέπει να περιμένουμε τις ανακοινώσεις της Toyota.