Η Ferrari παρουσίασε το νέο της hypercar, την F80, που αποτελεί τον διάδοχο της θρυλικής LaFerrari.
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την κυκλοφορία της τελευταίας, η F80 έρχεται να φέρει νέα δεδομένα στην κατηγορία των hypercars, εισάγοντας όχι μόνο τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και έναν νέο σχεδιαστικό προσανατολισμό για την ιταλική μάρκα.
Η μεγαλύτερη είδηση είναι αναμφίβολα το σύστημα κίνησής της. Η Ferrari πήρε τον παραδοσιακό V12 και τον μείωσε σε V6, προσθέτοντας τρεις ηλεκτροκινητήρες για ένα υβριδικό σύνολο που αποδίδει συνολικά 1.184 ίππους. Το τρίλιτρο μοτέρ αποδίδει από μόνο του 900 ίππους, καθιστώντας την F80 το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari.
Ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσει τα 100 km/h είναι μόλις 2,15’’, ενώ στα 200 km/h φτάνει σε 5,75’’. Η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 350 km/h, ξεπερνώντας ελαφρώς τη McLaren W1 που παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες.
Ο V6 της F80 βασίζεται στον κινητήρα της 296 GTB και του αγωνιστικού 499P για το Le Mans, αλλά με μια σειρά τροποποιήσεων που περιλαμβάνουν την αύξηση της πίεσης στους θαλάμους καύσης κατά 20% και την επαναρρύθμιση του κιβωτίου ταχυτήτων για να αντέχει αυτή την επιπλέον ισχύ.
Η Ferrari ανέπτυξε τους ηλεκτροκινητήρες της εσωτερικά. Στον εμπρός άξονα υπάρχουν δύο κινητήρες, ενώ ένας τρίτος βρίσκεται στον πίσω άξονα. Αυτή η διάταξη επιτρέπει τη λειτουργία torque vectoring, ενώ η ανάκτηση ενέργειας μέσω του συστήματος πέδησης προσφέρει επιπλέον απόδοση.
Οι τρεις κινητήρες συνδέονται με μια μπαταρία 800 V, ικανή να παράγει συνολικά 325 ίππους. Το ηλεκτρικό σύστημα δεν χρησιμοποιείται μόνο για την τροφοδοσία, αλλά και για την εκκίνηση του κινητήρα, την ανάκτηση ενέργειας και την παροχή πρόσθετης ροπής όταν χρειάζεται.
Ο σχεδιασμός της F80 δημιουργήθηκε από τον Flavio Manzoni και την ομάδα του στο Ferrari Styling Center, με έμπνευση από κλασικά μοντέλα όπως η Daytona και η F40. Το αμάξωμα έχει χαμηλότερο ύψος από τη LaFerrari, ενώ οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και εμπρός και η χαρακτηριστική πίσω πτέρυγα προσθέτουν μια μοναδική αισθητική.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.