Την προσέχεις, τη νταντεύεις, την έχεις σε κλιματιζόμενο γκαράζ, της κάνεις ελάχιστα km για να τη μοσχοπουλήσεις μετά από κάμποσα χρόνια και στην πρώτη βόλτα που την γκαζώνεις λίγο, γίνεται μπουρλότο! Αυτό ακριβώς έπαθε δυστυχής κάτοχος Ferrari 458 Speciale στην Καλιφόρνια.

Όταν ήταν καινούργια, η 458 Speciale απέδιδε 605 ίππους και 540 Nm. Έφταναν στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων και την απογείωναν στα 200 km/h σε μόλις 9,5”, ενώ σε λιγότερο από 20” επιπλέον, σημάδευε τα 300 km/h. Λίγο πριν η επιτάχυνση σταματήσει στα 331 km/h.

Η 10χρονη Ferrari δεν οδηγήθηκε σχεδόν ποτέ, αφού την ημέρα που πήρε φωτιά, το οδόμετρο έγραφε μετά βίας 1.500 km. Ο ιδιοκτήτης της είχε τη φαεινή ιδέα να την απολαύσει επιτέλους για τον σκοπό που κατασκευάστηκε. Άραγε είχε σκοπό να την πουλήσει κι ήθελε να την έχει οδηγήσει μία φορά όπως της άρμοζε; Δεν θα μάθουμε.

Λαμπάδιασε ενώ βρισκόταν σε κίνηση. Ο οδηγός πρόλαβε να ακινητοποιηθεί δεξιά με ασφάλεια, να απομακρυνθεί από το όχημα και να καλέσει τις Αρχές. Οι πυροσβέστες έφτασαν σύντομα στο σημείο, αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν πολλά. Το μισό αυτοκίνητο είχε ήδη καεί, μαζί του κι ο ατμοσφαιρικός V8 των 4,5 lt.

Η Ferrari κατασκεύασε μόνο 499 458 Speciale. Αφαιρέστε μία παρακαλώ. Η 458 είχε απασχολήσει με θέματα φωτιάς, αφού το 2010, η εταιρεία είχε παραδεχτεί ότι υπήρχε ζήτημα, όταν κάηκαν πέντε κεντρομήχανα ιταλικά σούπερκαρ.

Τότε, ένας εκπρόσωπος της Ferrari εξήγησε στο βρετανικό Autocar ότι, όταν οδηγείται με μπρίο σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, η κόλλα που χρησιμοποιείται στους θόλους των τροχών μπορεί να υπερθερμανθεί και -σε ακραίες περιπτώσεις- να πάρει φωτιά. Τις τελευταίες ημέρες πάντως, η Καλιφόρνια έχει αντίστοιχες θερμοκρασίες με την πατρίδα μας, πέριξ των 23 βαθμών.

Η Ferrari ανακάλεσε τις 458 για να διορθώσει το πρόβλημα κι αντικατέστησε τα αυτοκίνητα που είχαν καταστραφεί. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το τι προκάλεσε την καύση αυτής της συγκεκριμένης 458 Speciale.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το μπροστινό μέρος πάντως φαίνεται άθικτο και θα κάνει χαρούμενους πολλούς ιδιοκτήτες 458 με μικροτρακαρίσματα. Ήταν ομολογουμένως μια δύσκολη Κυριακή για το Μαρανέλο, αφού στη Γερμανία, ένας 24χρονος υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40 κόστους €3 εκατομμυρίων.