Το ανανεωμένο Ford Kuga ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των C-SUV, προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο άνεσης, απόδοσης, και οικονομίας, χάρη στα εξελιγμένα συστήματα κίνησης και τις τεχνολογίες αιχμής που το συνοδεύουν.
Έχοντας καταξιωθεί μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων της κατηγορίας του, το Ford Kuga συνεχίζει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας εμφάνιση και ουσία. To μεσαίο SUV του Μπλε Οβάλ έχει αποκτήσει μια πιο μυώδη εμφάνιση με έντονες ακμές, που ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του.
Παράλληλα, η μοντέρνα σχεδίαση του εμπρός μέρους πλαισιώνεται με μια μπάρα φώτων LED, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος και καταλήγει στους νέους full LED προβολείς. Η στιλάτη εικόνα του Kuga ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το νέο, δωρεάν χρώμα λανσαρίσματος, Bursting Green.
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Ford Kuga διατηρεί τα κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας και άνεσης, εξαιτίας της συρόμενης πίσω σειράς καθισμάτων. Επιπροσθέτως, o οδηγός μπορεί να χειρίζεται το SYNC 4 μέσω μιας νέας οθόνης αφής 13,2” με διαισθητική διεπαφή για ευκολότερο και αμεσότερο χειρισμό.Το Ford Kuga είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις βενζίνης, μια φουλ hybrid και μια PHEV. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται η βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.5L EcoBoost που αποδίδει 150 ίππους και συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Ένα σκαλί πιο πάνω, βρίσκουμε την ισχυρότερη έκδοση των 186 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Η εν λόγω διαμόρφωση εξασφαλίζει άμεσες αλλά και ομαλές αλλαγές με την αρωγή του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου χειριστηρίου e-shifter –που δεν απαιτεί καμία απολύτως παρέμβαση από τη μεριά του οδηγού τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Το αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων του Ford Kuga συμβάλλει παράλληλα και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία δεν υπερβαίνει τα 6,8 lt/100 km.
Οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές, με το μπροσθιοκίνητο Kuga να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 9,9” και την τελική του να φτάνει τα 200 km/h. Το Kuga με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τους 186 PS είναι διαθέσιμο στη χώρα μας στην κομψή και πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Titanium, η οποία ξεχωρίζει οπτικά για λεπτομέρειες όπως είναι τα κάθετα στοιχεία της εμπρόσθιας μάσκας, οι οριζόντιες μπάρες στην κάτω μάσκα και τα λεπτά κάθετα φώτα ομίχλης.Λίγο πριν την κορυφή προϊοντικής πυραμίδας, τοποθετείται η έκδοση με τον νέο Full Hybrid κινητήρα της Ford, με δυνατότητα κίνησης στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Ο βενζινοκινητήρας των 2.5 lt (180 PS στην προσθιοκίνητη, 183 PS στην τετρακίνητη έκδοση) συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου που υπόσχεται έως και 64% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη και την χαμηλή για C-SUV κατανάλωση, από 5,3 lt έως 5,8 lt/100 km. Όσο δηλαδή θα έκαιγε ένα μοντέλο με κινητήρα ντίζελ, τη στιγμή που η συνολική αυτονομία με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ ξεπερνά τα 900 km.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.