Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που έδωσε το αφεντικό της VW, Thomas Schäfer, έγινε γνωστό το μέλλον της μάρκας και το πως η αναγκαστική στροφή προς την ηλεκτροκίνηση θα δώσει τέλος στα νέα συμβατικά μοντέλα της.
Συγκεκριμένα, ο Schäfer ανέφερε ότι το νέο Tayron που προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας και το νέο T-Roc, τα οποία θα κάνουν ντεμπούτο το 2024 και το 2025 αντίστοιχα, θα είναι τα τελευταία μοντέλα νέας γενιάς της VW με θερμικά μοτέρ.
Θυμίζουμε ότι πριν από τα δύο crossover θα λανσαριστούν ακόμα το ολοκαίνουργιο Passat που θα είναι διαθέσιμο μόνο ως στέισον και η νέα γενιά του Tiguan.
«To T-Roc θα είναι το τελευταίο νέο συμβατικό μοντέλο μας στην Ευρώπη, φυσικά, τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας μας θα δεχθούν ανανεώσεις, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν νέα μοντέλα με θερμικά μοτέρ στα σχέδια μας» τόνισε ο ισχυρός άνδρας της VW.
Όσο για το Golf, το θρυλικό μοντέλο της VW θα αναβαθμιστεί το 2024 συνεχίζοντας την εμπορική του πορεία μέχρι το τέλος της δεκαετίας και όλα δείχνουν ότι η ένατη γενιά του θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.
Μιλώντας για αυτό, ο Schäfer διευκρίνισε ότι «εάν τα πράγματα αλλάξουν το 2026 ή 2027 θα λανσάρουμε τη νέα γενιά του Golf, οι πιθανότητες όμως είναι ιδιαίτερα χαμηλές».
Αβέβαιο είναι το μέλλον και του Polo μιας εξαιτίας των προδιαγραφών Euro 7. Σε περίπτωση που το σουπερμίνι γίνει υβριδικό η τιμή του θα αυξηθεί σημαντικά φτάνοντας εκείνη του νέου ηλεκτρικού ID.2all κάτι που σύμφωνα με τον Schäfer «δεν έχει νόημα».
Τέλος, το 2026 θα κάνει πρεμιέρα ένα νέο ηλεκτρικό crossover που θα κατασκευάζεται στο Wolfsburg και πιθανότατα θα ονομαστεί ID. Tiguan καθώς η VW επιθυμεί να διατηρήσει τα εμβληματικά ονόματα της και στην ηλεκτρική εποχή.