Όπως φαίνεται, αυτό που ξεκίνησε από το πείσμα ενός οδηγού τέσσερις δεκαετίες πριν, δείχνει να αποκτά εμπορικό ενδιαφέρον για την Porsche. Εγκυκλοπαιδικά, στα μέσα της δεκαετίας του ’80 η εμπειρία της γερμανικής εταιρίας στο χώμα περιοριζόταν σε μερικές αγωνιστικές Porsche 911 που έτρεχαν στο ράλι Σαφάρι. Ο Jacky Ickx ήταν αυτός που πίεσε τη διοίκηση να ασχοληθεί και με το Dakar.
Εκ του αποτελέσματος, μία ορθή κίνηση.
Πέρα όμως από τις νίκες των 911 -και αργότερα 959- στο θρυλικό αγώνα, δεν υπήρξε συνέχεια off road. Τουλάχιστον για το σύμβολο της φίρμας, την 911, καθώς η Cayenne έχει ήδη κλείσει 2 δεκαετίες ζωής.
Και φτάνουμε στο σήμερα, όπου με την έκδοση Dakar της 911 κάτι δείχνει να κινείται. Εάν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για τη συγκεκριμένη και να τη δείτε πως κινείται σε video, πατήστε εδώ.
Χοντρικά, μιλάμε για μία 911 με 50-80 mm μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, 480 PS και 0-100 σε 3,4”. Ο σχεδιασμός της, τα οδηγικά προγράμματα, οι αναρτήσεις, λίγο πολύ τα πάντα έχουν δημιουργηθεί έτσι ώστε να επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κινείται εκτός δρόμου, γρήγορα.
Συνολικά, η Porsche 911 Dakar θα κατασκευαστεί σε 2.500 κομμάτια, όλα τους με αισθητά αυξημένο κόστος, σε σχέση με τις απλές 911.
Και εδώ κάπου εισέρχεται στην κουβέντα ο CEO της φίρμας, Oliver Blume, ο οποίος πλέον καλοβλέπει τις εκτός δρόμου εκδόσεις του παραδοσιακά ασφάλτινου μοντέλου.
Σε συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό Car δήλωσε πως ίσως έρθουν και άλλες παρόμοιες 911.
Όπως φαίνεται, η Dakar έχει δημιουργήσει αρκετό ντόρο γύρω από το όνομά της. Εάν λοιπόν ξεπουλήσει εμπορικά και φανεί αυξημένη ζήτηση, δεν είναι διόλου απίθανο η Porsche να ετοιμάσει και κάτι ακόμα, σαν νέα εκδοχή.
Αναμφισβήτητα η φίρμα έχει αποδείξει πως είναι ευέλικτη να ακολουθήσει τις ανάγκες του κοινού. Τώρα αν θα φτάσουμε σε σημείο να συγκρίνουμε στο μέλλον την Porsche 911 με το Ford Ranger Raptor, πλέον τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί…
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.