Η Volkswagen θέλει να φέρει στην αγορά μέχρι το 2025 ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα που θα κοστίζει περίπου €25.000 με σημερινές τιμές.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας, το αυτοκίνητο αυτό θα τοποθετηθεί κάτω από το ID.3.
Ο στόχος για τον χρονικό ορίζοντα του 2025 έρχεται καθώς σύμφωνα με τη VW το εργοστάσιο στη Βαλένθια της Ισπανίας εξασφαλίζει προϋποθέσεις σημαντικής οικονομίας που θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην τελική τιμή του προϊόντος.
Μέχρι τότε, η VW ελπίζει να έχει κάνει σημαντική πρόοδο στην προμήθεια μεγάλων ποσοτήτων πρώτων υλών.
Οι παραπάνω δηλώσεις ανήκουν στον επικεφαλής των οικονομικών της εταιρείας, τον Arno Antlitz. Ο ίδιος, ερωτηθείς πώς θα αντιδρούσε η αυτοκινητοβιομηχανία εάν η ζήτηση δεν ήταν τόσο ισχυρή όσο αναμένεται τα επόμενα χρόνια, είπε ότι η εταιρεία ήταν ανοιχτή να αναβάλει ή να μετατοπίσει τις επενδύσεις της στις μπαταρίες. «Ο συνολικός στόχος είναι να έχουμε σταθερά οικονομικά μεγέθη», είπε.
Επένδυση €180 δισ. στην ηλεκτροκίνηση
Υπενθυμίζουμε ότι οι Γερμανοί ανακοίνωσαν μέσω του CEO του ομίλου, Oliver Blume, ότι μέσα στην επόμενη 5ετία θα επενδύσουν €180 δισ. σε ηλεκτρικά μοντέλα, ψηφιοποίηση και νέες μονάδες παραγωγής μπαταριών. Το ποσό που θα διατεθεί προκαλεί ίλιγγο, καθώς μπορεί εύκολα να συγκριθεί με προϋπολογισμούς ολόκληρων κρατών!
Πάνω από τα δύο τρίτα αυτού του πενταετούς επενδυτικού πλάνου θα διατεθεί, σε ηλεκτρικά οχήματα και λογισμικό, έναντι 56% που περιελάβανε το προηγούμενο πενταετές σχέδιο (το οποίο βέβαια δεν πήγε και τόσο καλά κρίνοντας από το γεγονός ότι το 2022 έκλεισε με απώλειες €2,2 δισ) που είχε εκπονήσει ο τέως ισχυρός άνδρας του VW Group, Herbert Diess. Τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ θα αφορούν νέα εργοστάσια μπαταριών και πρώτες ύλες.
Επιπλέον, €2 δισ ευρώ θα διατεθούν από τους Γερμανούς για τη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, στο οποίο θα παράγονται μοντέλα του ομίλου με το εμπορικό σήμα Scout, ενώ όπως έχει ανακοινωθεί ήδη, από το 2027 θα λειτουργεί κι ένα νέο εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών στο Οντάριο του Καναδά.