Η Volkswagen φαίνεται ότι θα αποχαιρετήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης πιο σύντομα από ότι περιμέναμε.
Ο νέος CEO της VW, Thomas Schäfer, ανακοίνωσε πολύ πρόσφατα ότι η μάρκα θα κατασκευάζει και θα διαθέτει στην Ευρώπη μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2033, δύο χρόνια νωρίτερα από ότι είχε αρχικά ανακοινωθεί.
Σύμφωνα με το Schäfer, η ταχύτερη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα επιτευχθεί χάρη στη νέα προσέγγιση που θα ακολουθήσει η VW και ονομάζεται «platform thinking». Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής θα προσπαθήσει να επωφεληθεί από οικονομίες κλίμακας παράγοντας μοντέλα που μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα και τον ίδιο βασικό σχεδιασμό, διακόπτοντας παράλληλα την παραγωγή ενός μοντέλου ανά εργοστάσιο.
Η προσέγγιση αυτή θα εφαρμοστεί και στις υπόλοιπες μάρκες του γκρουπ VW. «Ιστορικά το σύστημα μας είναι σπάταλο και πρέπει να ελαχιστοποιήσουμε αυτή τη σπατάλη» δήλωσε ο νέος CEO του γερμανικού ομίλου.
Ταυτόχρονα, το γκρουπ VW θα συρρικνώσει την γκάμα από μάρκες όπως η SEAT και η Škoda έτσι ώστε να επικεντρώσουν τις προσπάθειες τους στα βασικά, θέτοντας στόχο την αύξηση κερδών τους κατά 8% μέχρι το 2025. «Πρέπει να κάνουμε λιγότερα, αλλά καλύτερα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Schaefer.
Παράλληλα, ο ισχυρός άνδρας της VW ανακοίνωσε ότι το 2023 θα κάνει ντεμπούτο το ανανεωμένο ID.3 με το μοντέλο να αποτελεί «ένα μεγάλο βήμα εμπρός στον τομέα της ποιότητας, υλικών και αξιοπιστίας συστημάτων».
Η μάρκα επίσης εξελίσσει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο που θα τοποθετηθεί στη βάση της ηλεκτρικής γκάμας της και θα είναι διαθέσιμο σε χάτσμπακ και crossover αμάξωμα. Πιθανότατα το μοντέλο θα ακούει στο όνομα ID.1, με την υπερυψωμένη crossover έκδοσή του να ονομάζεται ID.2.
Συνολικά, μέχρι το 2026 η VW σχεδιάζει να προσθέσει στην γκάμα της νέα δέκα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.