ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Κοριτσάκι» ο Τριντό; Ε, ρε, τι έχει να γίνει έτσι και ασχοληθεί ο Έλον με την κυβέρνηση Μητσοτάκη...
prodeals

Genesis GMR-001, ο Όμιλος Hyundai θα αγωνιστεί στο Le Mans

Το Genesis GMR-001 αποτελεί την πρώτη απόπειρα του Ομίλου Hyundai στους αγώνες αντοχής

Genesis GMR-001, ο Όμιλος Hyundai θα αγωνιστεί στο Le Mans

Ο πολυτελής βραχίονας της Hyundai, η Genesis, μπαίνει στους αγώνες και μάλιστα με φιλοδοξίες. Λάνσαρε την αγωνιστική ομάδα Genesis Magma Racing και παρουσίασε το πρώτο της αγωνιστικό αυτοκίνητο, το GMR-001.

Με το GMR-001 Hypercar, η Genesis θα εισέλθει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) το 2026 και στη σειρά IMSA WeatherTech στη Βόρεια Αμερική το 2027. Ναι, αυτό σημαίνει ότι οι Κορεάτες θα τρέξουν στο Le Mans.

Το GMR-001 είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς της LMDh, της κοινή δημιουργίας του IMSA και του ACO, του διοικητικού οργάνου του Le Mans. Τα αγωνιστικά του LMDh είναι κατασκευασμένα γύρω από ένα κάρμπον πλαίσιο από έναν από τους τέσσερις επιλεγμένους προμηθευτές και χρησιμοποιούν κοινά υβριδικά εξαρτήματα.

Μπαταρία από τη Williams, κινητήρα από τη Bosch και κιβώτιο ταχυτήτων της X-Trac. Η Genesis θα συνεργαστεί με τον Γάλλο κατασκευαστή Oreca για το σασί και την ομάδα IDEC Sport για την είσοδό της στο WEC. Οι δύο πρώτοι εργοστασιακοί πιλότοι θα αποτελούνται από τον τρεις φορές νικητή του Le Mans André Lotterer και τον Pipo Derrani, πρωταθλητή του IMSA GTP το 2023. Το γενικό πρόσταγμα θα έχει ένα όνομα οικείο σε πολλούς οπαδούς της Formula 1: Ο Cyril Abiteboul ήταν στην ομάδα της Renault για κάμποσα χρόνια.

Πιο πρόσφατα, ενσωματώθηκε στην ομάδα της Hyundai και συνέβαλε στους τίτλους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Για να προετοιμαστεί για την πρώτη του σεζόν, το GMR-001 θα συμμετάσχει στην κατηγορία LMP2 στις 24 Ώρες του Le Mans το επόμενο έτος, με οδηγούς τους Logan Sargent, Jamie Chadwick και Mathys Jaubert.

Η LMDh έχει παράσχει μια σχετικά χαμηλού κόστους λύση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να συμμετέχουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο κορυφαίο επίπεδο. Στους αγωνιζόμενους περιλαμβάνονται τα Acura ARX-06, Alpine A424, BMW M Hybrid V-8, Cadillac V-Series.R, Lamborghini SC63 κι η Porsche 963. Ανταγωνίζονται μεταξύ τους, αλλά και με τα Le Mans Hypercar (LMH). Όπως το Toyota GR-010, το Peugeot 9X8 και τη Ferrari 499P. Η Oreca προμηθεύει επί του παρόντος σασί στην Acura και στην Alpine.

Στο πλαίσιο των κανονισμών, η Genesis θα σχεδιάσει το αμάξωμα και θα παρέχει τον κινητήρα. Ενώ η κορεατική εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει τίποτα για το κινητήριο σύνολο, τα περισσότερα σύγχρονα πρωτότυπα χρησιμοποιούν μικρού κυβισμού υπερτροφοδοτούμενους V6 ή V8.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Η είσοδός μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αποτελεί μια φυσική εξέλιξη για την Genesis», δήλωσε ο επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής της, Luc Donckerwolke.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.