Οι ειδικοί αποκαλύπτουν αν είναι επικίνδυνο να παρκάρουμε με στριμμένους τροχούς.
Στα παλιότερα αυτοκίνητα, το φθαρμένο υδραυλικό τιμόνι κάνει έναν χαρακτηριστικό ήχο τριξίματος, ενώ εξαιτίας των παλιών σωλήνων και των συνδέσεων που έχουν χαλαρώσει, συχνά προκύπτουν διαρροές. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, υπάρχουν συστήματα που «ανακουφίζουν» την υπερβολική πίεση των υγρών του υδραυλικού τιμονιού, η οποία εμφανίζεται όταν στρίβουμε στις ακραίες θέσεις αριστερά και δεξιά.
Ωστόσο αν αφήνουμε συχνά το τιμόνι στραμμένο στις ακραίες θέσεις δεξιά και αριστερά, προκύπτουν κάποια θέματα τεχνικής φύσης που προκύπτουν από αυτήν τη μάλλον κακή συνήθεια ορισμένων οδηγών.
Το πρώτο έχει να κάνει με το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού, αφού εάν αφήνουμε συχνά το αυτοκίνητο με τους τροχούς στριμμένους, τότε η αντλία του συστήματος ζορίζεται και φθείρεται πιο γρήγορα, απαιτώντας έτσι σύντομα αλλαγή.
Το δεύτερο αφορά στους εμπρόσθιους συνδέσμους της ανάρτησης, μιας και εάν το αυτοκίνητο παρκάρει συχνά με τους τροχούς στριμμένους, τότε οι σύνδεσμοι σιγά-σιγά χάνουν την ελαστικότητά τους μιας και είναι μόνιμα τεντωμένοι.
Επίσης, υπάρχει ζήτημα και με τα ελαστικά, ιδίως σε κάποια αυτοκίνητα όπου οι τροχοί δημιουργούν μεγάλη κλίση όταν στρίβουν, καθώς και συνολικά με όλο το εμπρόσθιο σύστημα του αυτοκινήτου.
Σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο, οι στριμμένοι τροχοί μπορούν να δυσκολέψουν τα διερχόμενα οχήματα, ιδίως σε στενούς δρόμους, αφού ο τροχός εξέχει από το αμάξωμα και έτσι μειώνει το διαθέσιμο πλάτος ακόμη περισσότερο. Είναι μια κίνηση που δείχνει έλλειψη σεβασμού απέναντι στους υπόλοιπους, ενώ στην περίπτωση κακού υπολογισμού και επαφής από την πλευρά του οχήματος που διέρχεται, η ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης μπορεί να είναι σημαντική και αρκετά δαπανηρή.