ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

Για ποιο λόγο «μένουν» τα αυτοκίνητα στον Κηφισό; – Αυτό είναι το λάθος που κάνουν οι οδηγοί

Το απόλυτο χάος επικρατεί καθημερινά κατά τις ώρες αιχμής στον Κηφισό

Για ποιο λόγο «μένουν» τα αυτοκίνητα στον Κηφισό; – Αυτό είναι το λάθος που κάνουν οι οδηγοί

Ουκ ολίγα οχήματα ακινητοποιούνται στον Κηφισό, γεγονός που οφείλεται κυρίως σε ένα λάθος των οδηγών.

Τα αίτια που προκαλούν το κυκλοφοριακό έμφραγμα στη λεωφόρο που ενώνει την περιοχή της Κηφισιάς με τον Φαληρικό όρμο αφορούν -μεταξύ άλλων- στο μεταβαλλόμενο πλάτος του δρόμου και τον αριθμό των λωρίδων κυκλοφορίας, όπως και στον τεράστιο όγκο οχημάτων που καλούνται να συνυπάρξουν στον δρόμο.

Βασικό συστατικό, ωστόσο, του εκρηκτικού «κοκτέιλ» παραγόντων που δυσχεραίνουν την κυκλοφορία στον Κηφισό αποτελεί και ο μεγάλος αριθμός των οχημάτων που ακινητοποιούνται, θέτοντας τον οδικό άξονα στον «πάγο».

Το μεγάλο λάθος των οδηγών

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών της Περιφέρειας Αττικής, Παναγιώτης Καρυώτης, κατά την ομιλία του στο «1ο Συνέδριο Energy Save» μέσα σε μόνο ένα έτος (από τον Δεκέμβριο του 2021 έως τον Δεκέμβριο του 2022) το σύνολο των συμβάντων ακινητοποίησης οχημάτων στον Κηφισό ανήλθε σε 1.104, με τον μηνιαίο μέσο όρο συμβάντων να φτάνει τα 90.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Περιφέρειας, το 62,5% οφείλονταν σε μηχανικές βλάβες των οχημάτων, κάτι που, όπως είναι κατανοητό, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη μεγάλη ηλικία του στόλου ΙΧ στην Ελλάδα, και φυσικά της αδιαφορίας μιας μεγάλης μερίδας οδηγών για τη συντήρηση των οχημάτων.

Αντιθέτως, στο σύνολο των ακινητοποιημένων οχημάτων, το ποσοστό εκείνων που ενεπλάκησαν σε τροχαίο ατύχημα ήταν μόλις 37,5%.

Οι δράσεις της Περιφέρειας Αττικής

Η μεγάλη συχνότητα τέλεσης πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων, δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, οι οποίες καταβάλουν σημαντικές προσπάθειες για την έγκαιρη απομάκρυνση των ακινητοποιημένων οχημάτων από τον δρόμο, ώστε να αποκατασταθεί γρήγορα η κυκλοφορία.

Από τον Απρίλιο του 2020 η Περιφέρεια Αττικής έχει στον στόλο της ειδικά οχήματα (τύπου βαν) που είναι εξοπλισμένα με το κατάλληλο υλικό σήμανσης, όπως κορίνες, βέλη, τόξα. Επίσης, στο πίσω μέρος τους διαθέτουν και ένα μεγάλο αναλαμπόν βέλος -το γνωστό F.L.R.- καθώς και μία μικρή πινακίδα μεταβλητών μηνυμάτων.

Παράλληλα διαθέτουν ειδικό απορροφητικό υλικό για να μπορούν να αντιμετωπίσουν την διαρροή υγρών στο οδόστρωμα που μπορεί να προκαλέσει ατύχημα π.χ λάδια ή πετρέλαιο. Ταυτόχρονα μπορούν να προσφέρουν βοήθεια σε κάποιον οδηγό που έχει ακινητοποιηθεί από λάστιχο και συνεπικουρούν στο έργο της Τροχαίας προκειμένου να μένει ανοιχτή Λωρίδα Άμεσης Ανάγκης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Χείρα βοηθείας, φυσικά, προσφέρει και η πλατφόρμα οδική βοήθειας της Περιφέρειας που βρίσκεται σε μόνιμη επιφυλακή πάνω στον αυτοκινητόδρομο για να μπορεί να απομακρύνει ακόμη πιο γρήγορα ακινητοποιημένα οχήματα που προκαλούν ανάσχεση της κυκλοφορίας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.