Τα προβλήματα των αυτοκινήτων που οδήγησαν στη συγκεκριμένη πράξη απόγνωσης είναι πολλά από το μπροστινό κάθισμα που έχει χαλαρώσει, μέχρι τη δυσλειτουργία των φωτιστικών σωμάτων, και την αδυναμία του ηλεκτροκινητήρα να εκκινήσει όταν κάνει πολύ κρύο ή πολλή ζέστη.
Το δυσφημιστικό αυτό πρόβλημα για την αμερικανική εταιρεία ξεκινά από την «καρδιά» της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, τη νορβηγική αγορά – που έχει καταφέρει με ταχύτατους ρυθμούς να αφομοιώσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρόκειται για τη χώρα με τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά κάτοικο, στον κόσμο.
Η Tesla είναι μία από τις κορυφαίες σε πωλήσεις εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία, αλλά φαίνεται ότι η αμερικανική εταιρεία δεν τα πάει και τόσο καλά στην ικανοποίηση των πελατών της. Μάλιστα, τα πάει υπερβολικά χάλια, αν κρίνουμε από το γεγονός ότι οι αγοραστές των αυτοκινήτων τους δεν αποφάσισαν να κάνουν μια απλή διαμαρτυρία, αλλά να προχωρήσουν σε απεργία πείνας.
Κάθε τόπος και τα προβλήματά του, βέβαια. Αλλά, σε κάθε περίπτωση, η υπόθεση μόνο καλό δεν κάνει στη φήμη της εταιρείας του Elon Musk. Και δεδομένου ότι η Νορβηγία έχει -εκτός από τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και- τα περισσότερα Tesla ανά κάτοικο, οι εν λόγω απεργοί ζητούν από τον Musk να επιδείξει ιδιαίτερη προσοχή στην αγορά τους.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.