ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να βάζουμε βενζίνη όταν έχει καύσωνα

Πως σχετίζεται η βενζίνη με τις υψηλές θερμοκρασίες

Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να βάζουμε βενζίνη όταν έχει καύσωνα

Ο καύσωνας «Κλέων» πλήττει τη χώρα μας και όπως φαίνεται επηρεάζεις πολλές από τις καθημερινές δραστηριότητες μας.

Για παράδειγμα, καθιστά απαγορευτική την επίσκεψή μας σε ένα πρατήριο για τον απαραίτητο ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου μας με καύσιμα.

Κι όμως μπορεί να σας φαίνεται περίεργο, όμως το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Σε θερμοκρασίες που υπερβαίνουν ακόμα και τους 40 βαθμούς Κελσίου μπορεί κανείς να επισκεφθεί ένα πρατήριο καυσίμων και να προχωρήσει στον απαραίτητο ανεφοδιασμό;

Η απάντηση των ειδικών, σύμφωνα με το Car and Motor δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στο ενδεχόμενο αυτανάφλεξης και έκρηξης των υγρών καυσίμων κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού σε ακραίες θερμοκρασίες περιβάλλοντος, απορρίπτοντας την πιθανότητα αυτή.

Με λίγα λόγια, δεν κινδυνεύει η ζωή σας αν βάλετε βενζίνη στο αυτοκίνητό, ενώ έξω έχει ακραίες θερμοκρασίες. Ωστόσο, υπάρχουν άλλοι κίνδυνοι που ελλοχεύουν και θα μπορούσαν να αποφευχθούν με λίγη προσοχή.

Γιατί δεν πρέπει να βάζουμε βενζίνη όταν έχει καύσωνα

Ως γνωστόν οι υψηλές θερμοκρασίες ενισχύουν το φαινόμενο της εξάτμισης ενός υγρού, το οποίο θεωρείται εξαιρετικά πτητικό, συνεπώς επιλέγοντας να ανεφοδιάσουμε το αυτοκίνητό μας μια μέρα στην οποία ο υδράργυρος έχει σκαρφαλώσει πάνω από τους 40 βαθμούς, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι το φαινόμενο της εξάτμισης της βενζίνης θα ενισχυθεί.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα απελευθερωθούν στο περιβάλλον μεγαλύτερη ποσότητα πτητικών οργανικών ενώσεων, επιβαρύνοντας την ατμόσφαιρα.

Μάλιστα η έντονη οσμή του καυσίμου που διαχέεται στο περιβάλλον κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να ενισχύσει το αίσθημα της δυσφορίας και σε ακραίες περιπτώσεις να προκαλέσει ακόμα και λιποθυμικά επεισόδια.

Στην περίπτωση, λοιπόν που ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου θεωρηθεί για τους προφανείς λόγους επιτακτικός κατά τη διάρκεια ενός ισχυρού κύματος καύσωνα, επιλέγουμε εκείνες τις ώρες της ημέρες στις οποίες παρουσιάζονται χαμηλότερες θερμοκρασίες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ μπορούμε να αποφύγουμε την έκθεσή μας σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες και στη διαπεραστική οσμή της βενζίνης που συνήθως συνοδεύει τον ανεφοδιασμό ενός αυτοκινήτου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.