Η προσπάθεια της Andretti Global, με τη στήριξη της General Motors (GM), να εισέλθει στη Formula 1 ως εντέκατη ομάδα το 2026 φαίνεται να κερδίζει έδαφος, παρά την αρχική απόρριψή της.
Η Formula 1, υπό την ιδιοκτησία της Liberty Media, είχε απορρίψει την πρόταση τον Ιανουάριο, εκφράζοντας αμφιβολίες για την ανταγωνιστικότητα και την προστιθέμενη αξία της ομάδας, αφήνοντας ωστόσο ένα παράθυρο για το 2028, όταν η GM θα μπορούσε να παρέχει δικό της κινητήρα. Στο μεταξύ, η Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ξεκίνησε έρευνα για πιθανή «αντιανταγωνιστική συμπεριφορά» γύρω από την υπόθεση.
Το τοπίο άρχισε να αλλάζει από τον Σεπτέμβριο, όταν ο Michael Andretti –πρώην οδηγός της F1 και πρωταθλητής CART το 1991, καθώς και γιος του πρωταθλητή της F1 του 1978 Mario Andretti – ανακοίνωσε ότι αποσύρεται από την καθημερινή λειτουργική διαχείριση της Andretti Global. Πλέον, ο επιχειρηματικός του συνεργάτης, Dan Towriss, ανέλαβε τα ηνία, ενώ ήδη παρακολουθεί από κοντά τα τεκταινόμενα στο Grand Prix του Las Vegas, του τρίτου αγώνα που φιλοξενείται φέτος στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Liberty Media, ιδιοκτήτρια της Formula 1, βρίσκεται επίσης σε φάση αλλαγών, με τον μακροχρόνιο διευθύνοντα σύμβουλο, Greg Maffei, να αποχωρεί από τη θέση του στο τέλος του έτους. Παράλληλα, οι ομάδες δείχνουν να είναι πιο ανοιχτές στην ιδέα ένταξης της Andretti, υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή θα ωφελήσει το άθλημα συνολικά.
«Όσο αυτή η προσθήκη είναι δημιουργική, ενισχύει τη δημοτικότητα και τα έσοδα του αθλήματος, καμία ομάδα δε θα είναι αντίθετη. Ελπίζω σε μια θετική κατάληξη», πρόσθεσε ο Wolff.