Λίγες BMW καρπώνονται τόσο καθολική αποδοχή όσο η E30 M3. Σχεδιάστηκε για να πάρει έγκριση η 3 Series της εποχής, ώστε να μπορεί να συμμετάσχει στο γερμανικό πρωτάθλημα DTM και στο Group A Touring.
Αλλά η επιτυχία της E30 M3 ήταν τόσο μεγάλη, ώστε εξακολουθεί να θεωρείται από πολλούς ως το καλύτερο M μοντέλο που υπήρξε ποτέ. Πώς θα μπορούσε να μοιάζει το θρυλικό μοντέλο, αν το παντρεύαμε με την πολυαναμενόμενη πλατφόρμα Neue Klasse; Ευτυχώς για εμάς, την ίδια απορία είχε κι ο Ihn Lee, φοιτητής στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών της Κορέας και λάτρης της αυτοκίνησης.
Ξεκαθαρίζουμε ότι η ψηφιακή απεικόνιση του Lee δεν σχετίζεται με την BMW κι ότι η γερμανική εταιρεία δεν έχει αφήσει υπόνοιες για αναβίωση της Ε30. Αλλά αν δει την έμπνευση του Νοτιοκορεάτη, είμαστε σίγουροι ότι θα πραγματοποιηθούν κάποια ενδοεταιρικά συμβούλια για να συζητήσουν την προοπτική.
Το σχεδιαστικό υβρίδιο είναι αναντίρρητα E30 και ταυτόχρονα δεν ξενίζει ως κάτι παρωχημένο. Συνδυάζει με όμορφο τρόπο τα στιλιστικά στοιχεία της επερχόμενης γκάμας μοντέλων που θα βασίζονται στη Neue Klasse και τελικά γεφυρώνει αριστοτεχνικά τέσσερις δεκαετίες εξέλιξης, με κάτι που φαίνεται υπέροχο στο μάτι.
Αποτελεί επίσης μια υπενθύμιση ότι η BMW το έχει παρακάνει με τις πελώριες μάσκες και τα λεγόμενα «νεφρά». Η διακριτική μάσκα και τα τέσσερα στρογγυλά φωτιστικά σώματα δείχνουν ότι ενίοτε το απλό, είναι το πιο αρμονικό.
Αυτό που δύσκολα θα μπορούσε να διατηρηθεί πλέον σε ένα σύγχρονο μοντέλο παραγωγής είναι οι λεπτές κολόνες οροφής. Τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει κι έχουν πολύ αυξημένες απαιτήσεις σε παθητική ασφάλεια, οπότε οι λεπτές κολόνες οροφής δεν ανήκουν πλέον στο σχεδιαστικό πορτφόλιο. Ανήκουν όμως οι κάμερες στη θέση των πλαϊνών καθρεπτών κι ο Lee τής ενσωμάτωσε στο σχέδιό του.
Τι γνωρίζουμε με ακρίβεια για την επερχόμενη M3; Ότι ενώ αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, η BMW αποφάσισε να κυκλοφορήσει ταυτόχρονα και θερμική έκδοση. Ώστε να πιάσει όλα τα γούστα.