Να λύσει το πρόβλημα της αυτονομίας και του μεγάλου βάρους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θέλει η BMW σε συνεργασία με την επίσης βαυαρική εταιρεία DeepDrive εργάζονται πάνω στην εξέλιξη ενός ηλεκτροκινητήρα που θέλει να ανατρέψει τα καθιερωμένα.
Ειδικότερα λοιπόν, το BMW Startup Garage και η εταιρεία DeepDrive με έδρα το Μόναχο είναι έτοιμες να δοκιμάσουν στο δρόμο μια κινητήρια μονάδα που υιοθετεί την τεχνολογία διπλού ρότορα για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη, αποδοτικότητα και αυτονομία.
Οι δοκιμές που είχαν ξεκινήσει στο εργαστήριο εδώ και πολύ καιρό έδειξαν κάτι παραπάνω από άκρως ενθαρρυντικά αποτελέσματα, με την πρώτη δοκιμή επί του πεδίου, στο δρόμο δηλαδή, σε μοντέλα του BMW Group να είναι προ των πυλών.
To καινοτόμο πρωτότυπο σύστημα κίνησης της DeepDrive συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες σε μια αρκετά συμπαγή μονάδα, που διακρίνεται για την υψηλή ενεργειακή αποδοτικότητα και την επίσης υψηλή απόδοσης ροπής.
Πρακτικά λοιπόν, αυτό επιτρέπει την εγκατάσταση του συστήματος κίνησης μέσα στους τροχούς, όπου κάθε πλήμνη θα έχει τον δικό της κινητήρα. Οι κινητήρες που είναι ενσωματωμένοι στους τροχούς θα απαιτούν λιγότερο χώρο και θα είναι αποδοτικότεροι, ελαφρύτεροι και θα κοστίζουν λιγότερο, πράγμα που θα τους καθιστά μια ελκυστική επιλογή για ένα ευρύ φάσμα μοντέλων – και δυνητικά σε μεγάλη κλίμακα παραγωγής.
«Τα πρωτότυπα ανταλλακτικά του διπλού ρότορα της DeepDrive, ξεπέρασαν σε μεγάλο βαθμό τις προδιαγραφές μας», λέει ο Karol Virsik, Επικεφαλής Έρευνας Έννοιας και Τεχνολογιών Οχημάτων στο BMW Group. «Αυτό είναι πραγματικά ασυνήθιστο σε τόσο πρώιμο στάδιο και με μια εντελώς νέα τεχνολογία» συμπλήρωσε.
Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως η BMW ήταν ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής που συνεργάζεται με την DeepDrive, από το 2021.