Είναι αλήθεια πως οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εξαφανίσει ή τείνουν να εξαφανίσουν τους φυσικούς διακόπτες από την καμπίνα των αυτοκινήτων τους. Αντικαθιστώντας τους με μεγάλες και εντυπωσιακές ψηφιακές οθόνες. Ο χειρισμός των οποίων κάποιες φορές δεν είναι όσο απλός φαίνεται, δυσκολεύοντας τους χρήστες, όπως αποδεικνύει πρόσφατη έρευνα της Hyundai.
H κορεατική φίρμα, προστίθεται στον κατάλογο των αυτοκινητοβιομηχανιών που μάλλον έχει μετανιώσει για την ευρεία χρήση ψηφιακών οθονών στα αυτοκίνητά της. Γιατί πολύ απλά δεν ήταν αυτό που ήθελε ή πραγματικά χρειαζόταν το καταναλωτικό κοινό!
Όπως έδειξε η πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε ο κορεατικός κολοσσός στις ΗΠΑ, η επιλογή μεγάλων οθονών που ενσωματώνουν σχεδόν όλες τις λειτουργίες δεν ευχαριστεί τους πελάτες. Ανάλογο feedback έρχεται κι από άλλες μεγάλες αγορές της μάρκας, όπως η Ευρώπη όπου και οι εκεί καταναλωτές προτιμούν πιο πρακτικές και εργονομικές λύσεις.
«Ακόμα και όταν προσθέτουμε ή εξελίσσουμε ψηφιακές οθόνες για το εσωτερικό των αυτοκινήτων μας, προτιμούμε να χρησιμοποιούμε φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες. Όταν το δοκιμάσαμε με χρήστες, διαπιστώσαμε ότι εκνευρίζονταν όταν θέλουν να επιλέξουν μία λειτουργία γρήγορα, αλλά πρέπει πρώτα να τη βρουν μέσω ενός πολύπλοκου μενού», τόνισαν στελέχη της Hyundai.
Ενώ επίσης δεν θα πρέπει να αμελήσουμε και το ζήτημα της οδικής ασφάλειας, καθώς για τη ρύθμιση λειτουργιών, όπως ο κλιματισμός απαιτεί την έστω και φευγαλέα απομάκρυνση του βλέμματος του οδηγού από τον δρόμο.
Έτσι λοιπόν, η εταιρεία δεσμεύτηκε πως θα λάβει υπόψιν της τα αιτήματά των πελατών της, διατηρώντας έναν σεβαστό αριθμό φυσικών διακοπτών στα μελλοντικά της μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση όμως, οι επιτελείς της μάρκας πιστεύουν πως με τον καιρό, οι καταναλωτές δεν θα είναι τόσο αρνητικοί απέναντι στις οθόνες όταν το μενού και το user interface τους γίνει πιο εύχρηστο και κατανοητό.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.