Είναι αλήθεια πως οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εξαφανίσει ή τείνουν να εξαφανίσουν τους φυσικούς διακόπτες από την καμπίνα των αυτοκινήτων τους. Αντικαθιστώντας τους με μεγάλες και εντυπωσιακές ψηφιακές οθόνες. Ο χειρισμός των οποίων κάποιες φορές δεν είναι όσο απλός φαίνεται, δυσκολεύοντας τους χρήστες, όπως αποδεικνύει πρόσφατη έρευνα της Hyundai.
H κορεατική φίρμα, προστίθεται στον κατάλογο των αυτοκινητοβιομηχανιών που μάλλον έχει μετανιώσει για την ευρεία χρήση ψηφιακών οθονών στα αυτοκίνητά της. Γιατί πολύ απλά δεν ήταν αυτό που ήθελε ή πραγματικά χρειαζόταν το καταναλωτικό κοινό!
Όπως έδειξε η πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε ο κορεατικός κολοσσός στις ΗΠΑ, η επιλογή μεγάλων οθονών που ενσωματώνουν σχεδόν όλες τις λειτουργίες δεν ευχαριστεί τους πελάτες. Ανάλογο feedback έρχεται κι από άλλες μεγάλες αγορές της μάρκας, όπως η Ευρώπη όπου και οι εκεί καταναλωτές προτιμούν πιο πρακτικές και εργονομικές λύσεις.
«Ακόμα και όταν προσθέτουμε ή εξελίσσουμε ψηφιακές οθόνες για το εσωτερικό των αυτοκινήτων μας, προτιμούμε να χρησιμοποιούμε φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες. Όταν το δοκιμάσαμε με χρήστες, διαπιστώσαμε ότι εκνευρίζονταν όταν θέλουν να επιλέξουν μία λειτουργία γρήγορα, αλλά πρέπει πρώτα να τη βρουν μέσω ενός πολύπλοκου μενού», τόνισαν στελέχη της Hyundai.
Ενώ επίσης δεν θα πρέπει να αμελήσουμε και το ζήτημα της οδικής ασφάλειας, καθώς για τη ρύθμιση λειτουργιών, όπως ο κλιματισμός απαιτεί την έστω και φευγαλέα απομάκρυνση του βλέμματος του οδηγού από τον δρόμο.
Έτσι λοιπόν, η εταιρεία δεσμεύτηκε πως θα λάβει υπόψιν της τα αιτήματά των πελατών της, διατηρώντας έναν σεβαστό αριθμό φυσικών διακοπτών στα μελλοντικά της μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση όμως, οι επιτελείς της μάρκας πιστεύουν πως με τον καιρό, οι καταναλωτές δεν θα είναι τόσο αρνητικοί απέναντι στις οθόνες όταν το μενού και το user interface τους γίνει πιο εύχρηστο και κατανοητό.