Στις 21 Ιανουαρίου 1899, ο Wilhelm Opel, γιος του ιδρυτή της εταιρείας Adam Opel, υπέγραψε συμβόλαιο με τον Friedrich Lutzmann για την αγορά του εργοστασίου κατασκευής μηχανών αυτοκινήτων του.
Έτσι ξεκίνησε επίσημα για την Opel η παραγωγή αυτοκινήτων. Αυτή ήταν η αρχή μιας σειράς επιτυχιών. Από τότε, περισσότερα από 75 εκατομμύρια μοντέλα Opel έχουν βγει από τα εργοστάσια σε όλη την Ευρώπη.
Η εκδήλωση για τα 125 χρόνια της Opel στην κατασκευή αυτοκινήτων γιορτάστηκε τον Ιούνιο στα κεντρικά γραφεία στο Rüsselsheim σε μία εκδήλωση ανοιχτή για το κοινό. Οι επισκέπτες απόλαυσαν μία αναδρομή στην ιστορία της Opel και γιόρτασαν επίσης την 60ή επέτειο του Opel Design Center. Το νεοφερμένο «made in Germany» Grandland γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του και αποδεικνύει τι σημαίνει για την Opel «German Energy». Φέρνει πολλές καινοτομίες από το πρωτοποριακό concept Opel Experimental στη μαζική παραγωγή. Το μεσαίο SUV το πρώτο Opel που υιοθετεί την πλατφόρμα STLA Medium, που προορίζεται αποκλειστικά για οχήματα BEV, και προσφέρει τεχνολογίες-ορόσημα, όπως οι νέοι προβολείς Intelli-Lux HD με πάνω από 50.000 στοιχεία LED, έξυπνα χαρακτηριστικά και βιώσιμες λύσεις. Το Grandland λάμπει με το νέο 3D Vizor και το Opel Blitz, το οποίο φωτίζεται για πρώτη φορά. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί το συνεχώς φωτιζόμενο σήμα της Opel. Κομψό, δυναμικό, ευρύχωρο και, πάνω απ’ όλα, ηλεκτροκίνητο σε κάθε έκδοση: ο συνδυασμός εντυπωσιάζει και χαρίζει στην Opel ένα ακόμα «Χρυσό τιμόνι». Το νέο μοντέλο ενθουσίασε τους ειδικούς των Auto Bild και Bild am Sonntag και ανακηρύχθηκε «Καλύτερο αυτοκίνητο κάτω των €50.000» λίγες μόλις ημέρες μετά το άνοιγμα των βιβλίων παραγγελιών. Ακολούθως, το νέο Opel Frontera γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Κωνσταντινούπολη τον Μάιο. Με τη στιβαρή ερμηνεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel, το νέο Frontera ξεχωρίζει από το πλήθος. Με μήκος 4,38 m, προσφέρει χώρο για έως και επτά άτομα, καθώς και υποδειγματική σχέση τιμής-απόδοσης. Η άνεση και η ευελιξία αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες για το νέο Frontera. Στο μπροστινό μέρος, ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν τα νέα, πατενταρισμένα Intelli-Seats με μια υποδοχή που ανακουφίζει την πίεση στη μέση.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.