Την πιο πρόσφατη σπουδή της στην κατηγορία των μεσαίων SUV παρουσίασε σήμερα η Zeekr, θέλοντας να ανταγωνιστεί το Tesla Model Y.
H κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, τοποθετείται στην απαιτητική κατηγορία των μεσαίων SUV με το 7X, ένα 100% ηλεκτρικό μοντέλο που εστιάζει στην πρακτικότητα, την ευρυχωρία και τους μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους.
Εξωτερικά, το μοντέλο της κινεζικής φίρμας χαρακτηρίζεται από τη σύγχρονη σχεδίαση, με κομψές και ρέουσες γραμμές, «χωνευτές» χειρολαβές και μια επιθετική, κλειστή μάσκα, στο πάνω μέρος της οποίας δεσπόζει η ενιαία μπάρα φωτισμό τεχνολογίας LED. Πίσω, το μάτι πέφτει στη μεγάλη και επιβλητική αεροτομή, καθώς επίσης στην επίσης ενιαία μπάρα LED που ενώνει τα φωτιστικά σώματα.
Οι διαστάσεις του είναι πληθωρικές, μιας και το Zeekr 7X έχει μήκος 4,82 m, πλάτος 1,92 m και ύψος 1,66 m. Τη στιγμή που το μεγάλο μεταξόνιο των 2,9 m υπόσχεται γενναιόδωρους χώρους για τους επιβάτες. Σύμφωνα με την εταιρεία, η πλατφόρμα SEA 800V της Zeekr, την οποία είδαμε πρόσφατα και στο smart#5 «προσφέρει στο αυτοκίνητο μια ευρύχωρη κι άνετη καμπίνα με περισσότερο χώρο πάνω από το κεφάλι και στα πόδια των επιβατών σε σχέση με άλλα SUV μεσαίου μεγέθους».
Εξίσου γενναιόδωρος μοιάζει και ο χώρος αποσκευών, στα 616 lt, ενώ συνολικά στην καμπίνα υπάρχουν 32 αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα.
Ως προς την χωρητικότητα των μπαταριών, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν στη διάθεσή του δύο επιλογές. Στην πρώτη, η χωρητικότητα του συσσωρευτή τεχνολογίας LFP ανέρχεται στις 75 kWh, επιτρέποντας στο SUV της Zeekr να κινηθεί ηλεκτρικά για 605 km.
Όσον αφορά τη δεύτερη, αυτή επωφελείται από μια μπαταρία NMC χωρητικότητας 100 kWh. Που είναι ικανή να διανύσει 780 km με μια μόνο φόρτιση. Σύμφωνα πάντα με τον πολύ αισιόδοξο κινεζικό κύκλο δοκιμών. Σε κάθε περίπτωση, οι μπαταρίες απαιτούν κάτι παραπάνω από 10 λεπτά για να φτάσουν από το 10-80%.
Εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις, μιας και η ισχυρότερη, τετρακίνητη έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδει 646 ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,8”. Θυμίζουμε πως διαθέσιμη στην αγορά της Κίνας θα είναι και μια ακόμα έκδοση, με έναν ηλεκτροκινητήρα και 422 ίππους.
Η έναρξη των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά θα ξεκινήσουν εντός Σεπτεμβρίου, πριν το 7Χ ξεκινήσει το ταξίδι του για τις υπόλοιπες αγορές, περιλαμβανομένης και της Ευρώπης μέσα στο 2025.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.