ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Κοριτσάκι» ο Τριντό; Ε, ρε, τι έχει να γίνει έτσι και ασχοληθεί ο Έλον με την κυβέρνηση Μητσοτάκη...
prodeals

Hyundai Ioniq 5 N DK Edition, ειδική έκδοση Keiichi Tsuchiya

Ένα Hyundai Ioniq 5 N κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του Keiichi Tsuchiya

Hyundai Ioniq 5 N DK Edition, ειδική έκδοση Keiichi Tsuchiya

To Hyundai Ioniq 5 N αποτελεί ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά ηλεκτρικά. Με καλούδια που απογειώνουν το drift, όπως την προσομοίωση του τραβήγματος χειροφρένου και το εικονικό κατέβασμα ταχύτητας με απότομο συμπλεκτάρισμα.

Αν όλα αυτά σου θυμίζουν τον Keiichi Tsuchiya, τον διάσημο «Drift King», η Hyundai είχε ακριβώς την ίδια ιδέα. Θέλει να τον τιμήσει και ταυτόχρονα να προβάλλει την υπερστροφική φύση του Ioniq 5 N. Έτσι, παρουσιάζει την ειδική έκδοση «DK Edition», η οποία θα κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο στις 10 Ιανουαρίου.

Δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται. Το 2023, η κορεατική εταιρεία κυκλοφόρησε ένα βίντεο με τον Keiichi Tsuchiya να «λιώνει» το Ioniq 5 N σε μια αυστραλιανή πίστα. Ο «Drift King» το περιέγραψε ως «διασκεδαστικό» και «παιχνιδιάρικο», προσθέτοντας ότι άλλαξε την αντίληψή του για τη Hyundai Motors.

Το body-kit περιλαμβάνει ένα νέο μπροστινό σπόιλερ με φινίρισμα από ανθρακονήματα, πιο έντονες πλαϊνές ποδιές και μια μεγάλη πίσω αεροτομή που δεν αφήνει ερωτηματικά για τις άγριες προθέσεις της. Τα φτερά έχουν αποκτήσει σκούρο γυαλιστερό φινίρισμα και κάνουν αντίθεση με το λευκό ματ αμάξωμα. Οι εξωτερικές πινελιές τονίζονται με πράσινο χρώμα και ταιριάζουν με τις δαγκάνες φρένων N Performance. Η υπογραφή DK Edition εμφανίζεται σε περίοπτη θέση τόσο στις πίσω κολόνες οροφής, όσο και στην πίσω πόρτα.

Η Hyundai κρατά κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με ενδεχόμενες αλλαγές στην απόδοση των ηλεκτροκινητήρων ή στο πλαίσιο. Η βασική έκδοση του Ioniq 5 N αποδίδει έως και 650 ίππους, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,4”. Θα πρέπει να κάνουμε υπομονή τρεις μέρες για να μάθουμε περισσότερα.

Πριν από ένα χρόνο, η Hyundai είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο Ioniq 5 N NPX1 στην ίδια εκδήλωση, δίνοντας μια προεπισκόπηση για εξαρτήματα υψηλών επιδόσεων. Μένει να δούμε αν η ειδική έκδοση θα είναι αποκλειστικό προνόμιο της ιαπωνικής αγοράς, της κορεατικής ή αν θα είναι ευρέως διαθέσιμη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.