Η Audi θα επεκτείνει και θα αναβαθμίσει την υβριδική της γκάμα τα επόμενα χρόνια, επειδή η μετάβαση από τα μοτέρ εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά θα διαρκέσει «περισσότερο από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί».
Η γερμανική εταιρεία εμμένει στον στόχο που είχε ανακοινώσει προηγουμένως. Δηλαδή να προσφέρει αποκλειστικά EV μοντέλα από το 2033, αλλά μέχρι τότε θα συνεχίσει να προσφέρει και μια θερμική επιλογή, παράλληλα με το ηλεκτρικό μοντέλο. Όπως κάνει ήδη με τα Audi Q5 και Q6 E-tron για παράδειγμα.
Αρκετές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes και Ford, έχουν επίσης υπαναχωρήσει αναφορικά με την πλήρως ηλεκτρική μετάβαση. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, δήλωσε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι «εγγυημένη για τα επόμενα 10 χρόνια» και προβλέπει μια πιο εκτεταμένη «μεταβατική φάση» μεταξύ των θερμικών κι ηλεκτρικών οχημάτων.
«Μέσα στον Όμιλο Volkswagen, αναγνωρίσαμε νωρίς ότι τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά θα αποτελέσουν τη μεταβατική γέφυρα των δύο κόσμων και τώρα βλέπουμε ότι η γέφυρα είναι μεγαλύτερη από ό,τι αρχικά πιστεύαμε», δήλωσε σχετικά.
Σε αναγνώριση της αυξημένης ζήτησης για υβριδικά, η Audi δημιούργησε μια νέα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης για την επόμενη γενιά μοντέλων PHEV. Θα μπορούν να διανύσουν έως και 100 km με ηλεκτρική ενέργεια, χάρη σε μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία.
Τα νέα μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPC – αρχής γενομένης από το Audi A5 που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα. Η νέα πλατφόρμα θα μπορεί επίσης να φιλοξενήσει θερμικά μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας, αν κι η Audi δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει κάποια τέτοια προοπτική.
Παρά την ανανεωμένη εστίαση της Audi στα υβριδικά, ωστόσο ο Döllner δήλωσε ότι η μακροπρόθεσμη άποψη της εταιρείας είναι ότι τα EV θα επικρατήσουν.
«Δεν τα έχει αγκαλιάσει πλήρως το κοινό, αλλά συνεχίζουν να αυξάνουν τα ποσοστά αγοράς τους. Αλλά πιστεύουμε ότι ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία είναι ανώτερο από ένα θερμικό. Με τις μελλοντικές καινοτομίες στο θέμα των μπαταριών, θα ξεπεραστούν οι σκόπελοι που υπάρχουν σήμερα».
«Για τα επόμενα 10 τουλάχιστον χρόνια, θα προσφέρουμε τρία συστήματα μετάδοσης κίνησης: εξαιρετικά αποδοτικά θερμικά σύνολα, επαναφορτιζόμενα υβριδικά, κάτι πολύ σημαντικό στην Κίνα και τη Βόρεια Αμερική, και μπαταριοκίνητα ηλεκτρικά. Το θετικό είναι ότι είμαστε ευέλικτοι».
Ο Döllner δήλωσε ότι η γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων «πρώτης γενιάς» της Audi θα ολοκληρωθεί το 2027, ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του τελευταίου θερμικού της μοντέλου. Το οποίο είναι πιθανόν να είναι η επόμενη γενιά του Audi Q7.
Αυτή τη στιγμή η γερμανική εταιρεία προσφέρει τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα και σύντομα θα αποκαλύψει το νέο A6 E-tron, πριν από την κυκλοφορία του εντός της χρονιάς.
Το νέο A4 E-tron αναμένεται να ακολουθήσει το επόμενο έτος, ενώ είναι γνωστό ότι στα σκαριά βρίσκονται κι ηλεκτρικά ισοδύναμα για τα A3 και A8.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.